Wachlarz możliwości...

... czyli ekspresowy stojak/uchwyt na bizuterię/zdjęcia, co kto woli:-)
Bardzo lubię stare książki. Przede wszystkim ze względu na kolor kartek, taki lekko herbaciany,
bardzo dekoracyjny. Poza tym stare książki są bardzo pożyteczne :-)
Jeśli mam jakąś, którą niekoniecznie darzę sentymentem, wykorzystuję do stemplowania, wycinania, dziurkowania, itp, itd... Ale mam oto całkiem nowy sposób na wykorzystanie vintage'owych tomów.
Stojak/uchwyt z książki robi sę w pięć minut i wygląda ta bardzo efektownie! A jak nam się znudzi, książka
może powrócić do pierwotnej formy.


Potrzebujemy...



Jak widać świetnie nadaje się i do zdjęć (ja trzymam tu te stare, rodzinne, przecudne zdjęcia) jak i do biżuterii, szczególnie pierścionków.


Komentarze

  1. Uwielbiam takie aranżacje,fantastyczny pomysł i piękne wykonanie.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny pomysl! Bardzo podoba mi sie to, ze w sumie nie niszczymy ksiazki :-)
    Pozdrawiam
    A(polonia)

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteś jak zwykle kopalnią pomysłów moja droga:)

    OdpowiedzUsuń
  4. niesamowicie kreatyną jesteś kobietą ! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz