Czas najwyższy!

Uwielbiam zegarki! Uwielbiam stare zegarki! O tym akurat dowiedziałam się w te wakacje, kiedy to buszując
na strychu mojego domu rodzinnego (który to ma już swoje lata i swoją historię) znalazłam kilka (czyt. dwa)
stare zegarki damskie, a właściwie to, co z nich zostało, czyli koperty z mechanizmem.
Nie od razu wiedziałam po co je właściwie biorę, ale wiedziałam, że MUSZĘ je wziąć!!
Szybko okazało się, że jeden z nich idealnie nadaje się na zrobienie pierścionka, który jest
do obejrzenia tutaj KLIK. Jak się okazuje, pionierką nie byłam, bo przeszukując nieprzebrane zasoby
w internecie trafiłam na całą masę bizuterii z użyciem starych zegarków, lub tylko ich części.
Zobaczcie jakie cudeńka!!!!!!!

To mój absolutny top one!

Stara miarka i trybiki - genialne!

Która godzina?

Prawdziwe drzewko geneaologiczne.

A może by tak powiesić je po prostu na ścianie? Hmm...

Zegar z zegarka :-)


Źródło:
1. sin-carae.com
2,3. houzz.com
4.countryliving.com
5.pinterest.com

Komentarze

  1. mi i tak się najbardziej podoba ten Twój pierścionek z zegarka:) i nie tylko mi!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz