My X-mas ideas vol. 5: vintage paper tree

Adwent, dzień szósty.
19 dni do Świąt.

Witajcie:-)

Zdemaskowana wzoraj przez Kasię
pokazuję Wam dziś wyjątkowo ekspresowe DIY.
Jest to mała papierowa choineczka,
która z powodzeniem może ozdobić Wasz świąteczny stół:-)


Potrzebne będą:
-kawałek kartki ze starej książki np. z nutami (jeśli nie macie można "wyguglować" wpisując "vintage music sheet" lub "vintage notes sheet" i wydrukować)
-kawałek patyczka, gałązki
-foremka
-mech


Opis wykonania jest chyba zbędny, bo dokładnie widać, co i jak, prawda?


Foremki z resztą, same w sobie, są doskonałą dekoracją na świąteczny stół.
Taką foremkę przewiązaną sznurkiem i z dodatkiem choinkowej gałązki
możemy położyć na każdym talerzu i deko gotowe:-)


Z opóźnieniem (bo przesyłaeczka dotarła do mnie juz jakiś czas temu)
pokazuję Wam co otrzymałam od Marzenki z bloga Zamotana Lacrima
w ramach "Podaj dalej".
Jest to cudowny ręczniczek kuchenny z pieknymi koronkami!
Zawsze podziwiłam dzieła Marzenki na Jej blogu,
ale jak zobaczyłam na żywo to aż mi dech zaparło!


U nas dziś znów sypnęło śniegiem,
mamy prawdziwe zawieje i zamiecie:-)
Do jutra!!!!
XOXO

Komentarze

  1. Piękna i jaka prosta! Magda! masz niesamowite pomysły! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie pogoda podobna :/ W nocy wiało strasznie :(
    Piekna choineczka, rewelacyjny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW JAKA ŁADNA TA CHOINKA... chyba mój dom też taka ozdobi może w rozmiarze XXL hmmm :P pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super!!! taki motyw na papierze bardzo mi się podoba i połączenie z mchem

    OdpowiedzUsuń
  5. O jasny g...t!!!! Coś pięknego wyczarowałaś Madziu...no napatrzeć sie nie mogę...Wielki szacunek dla Twojej zmyślnej głowy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. o jaki piękny prezent !
    a choineczka cudna !

    OdpowiedzUsuń
  7. Idziesz jak burza normalnie! :) A ręczniczek rzeczywiście cudny dostałaś.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdemaskowałam, bo mi się spodobała no to co miałam zrobic co ... :P
    Super prezencik dostałaś :)
    Buźka - do jutra !

    OdpowiedzUsuń
  9. kradnę. kolejny świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny i prosty pomysł! Cudnie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Magda, alez Ty jestes kreatywna.A te choineczki bombowe:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolejne cuda,jak Ty to robisz?.....:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Choineczka pomysłowa i urocza. A prezencik wspaniały... Ściskam Madziu

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczny pomysł!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oooo jeszcze inna "opcja" choinki xD

    Pozdrawiam
    Viola :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Widziałam już choineczki zrobione z papieru ale takie jeszcze nie widziałam...super pomysł, bardzo mi się podoba...i papier w nutki....:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczny pomysł jak każdy;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  18. Ależ mi się podoba ta choineczka!!
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  19. Cieszę się że ściereczka przypadła Ci do gustu.
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każde słowo tu pozostawione jest dla mnie niezwykle ważne!!Jeśli masz jakieś pytania zostaw mail w komentarzu-odpiszę na pewno!!!

Popularne posty