20.12.13

My X-mas ideas vol. 19: candy canes topping

Adwent, dzień dwudziesty.
Pięć dni do Świąt.

Witajcie:-)

Lubimy cukrowe laseczki, prawda?
Nie tylko dlatego, że są wspaniałą świąteczną dekoracją,
ale przede wszystkim dla ich lekko miętowego smaku:-)
W tym roku dowiedziałam się z bardzo wiarygodnego źródła
ile to rzeczy można zrobić z tymi lizakami.
Wierzcie mi, nie tylko wieszamy je na choince:-)


Jeśli pokruszycie laseczki otrzymacie z nich przepyszną posypkę np do mini muffinków.
Wystarczy polać je lukrem i obtoczyć w kawałeczkach candy canes.


Moje mini muffinki zostały upieczone na prezent,
zapakowałam je w papierową "tutkę":-)


*


Musicie koniecznie spróbować - pyszota!!!



Jutro startujemy do PL, przed nami cały dzień jazdy,
ale mam nadzieję, że uda mi się tu wpaść.
Miłego przedświątecznego weekendu Wam życzę!!!!
Do usłyszenia!
XOXO

25 komentarzy:

  1. Nigdy nie próbowałam takich laseczek. Ciekawa jestem smaku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez nigdy nie próbowałam, nawet nie wiem gdzie to można kupić:/

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja córa za młodu (dziś ma 10 haha) oglądała kucyki Pony. Pewnego dnia zobaczyła tr laseczki w sklepie i oniemiała. Do dziś pamiętam jej rozmarzony wzrok i słowa: mamo, cukrowa laseczka!:) śmiejemy się do dziś. Szerokiej drogi Madziu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi do tej pory na widok laseczek świeca sie oczy, kiedyś tego nie było, tylko w tv ;)

      Usuń
  4. Ależ u Ciebie słodko :)
    My też jutro cały dzięń w dodze.
    Szerokiej drogi i Wesołych Świat!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrej drogi do PL :) A co do laseczek, to szkoda że w polsce są tak ciężko dostępne.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja już zakupiłam laseczki i tak cudnie wyglądają, że szkoda mi je zjeść :) szerokiej drogi! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty zawsze masz jakieś ciekawe pomysły :) Miłej podróży - my dziś wieczorem wyjeżdżamy :) Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja to dużo nie poczaruje z moimi laseczkami...z masy solnej są...
    A tak na marginesie Madziu to Twoje zdjecia są cudne. Wnet bym wylizała ekran:)

    OdpowiedzUsuń
  9. szerokiej drogi Madziu :-)

    fajny pomysł z tymi laseczkami :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Magdeczko, przygotowałaś piękny i z pewnością pyszny prezent. :)
    Szerokiej i szczęśliwej drogi! Pewnie fajnie tak się wraca do Domu...!
    uściski!♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale zdjęcia przepyszne:)))
    Życzę szerokiej drogi do PL!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Szerokiej Drogi i Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wesołych Świąt,i udanego pobytu w kraju:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Laseczki są bardzo świąteczne. I bardzo je lubię;) A ty Madziu jak zwykle proponujesz nam tu pyszności. Mniam;):):)) Ściskam kochana

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale pycha !!! Muszę poszukać takich laseczek kusicielko;)
    Pozdrawiam cieplutko i szczęśliwej drogi życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Szerokiej drogi i wspanialego wypoczynku w Polsce!!!! :***********Buziaki Madziu :O)

    OdpowiedzUsuń
  17. Święta w Polsce mają swój urok, a ja uwielbiam łakocie pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  18. Mufinki wyglądają cudnie :)
    Szerokiej drogi i wesołych świąt!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  19. Na pewno są pyszne ale jak to ślicznie wygląda !!! Szerokiej drogi Madziu!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. mniam, wyglądają przepysznie :-) Wszystkiego dobrego z okazji świąt :-*

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie pomysłowe!!! świetne!
    Serdeczności ślę!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie jadłam a chętnie;))
    Szerokiej drogi Kochana...wspaniałych Świat!!

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo tu pozostawione jest dla mnie niezwykle ważne!!Jeśli masz jakieś pytania zostaw mail w komentarzu-odpiszę na pewno!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...