I'm not a fashionist (anymore)

No nie mogę sie oprzeć!
Jak widzę jakiś fajny ciuszek z motywem zwierzęcym
nie mogę się oprzeć!

Generalnie jednak, dla ścisłości, etap "fashionistki"
i zakupów pod hasłem "must have" mam już za sobą.
Przeszło mi jakoś tak w zeszłym roku,
bez ostrzeżenia....czy wróci?
Hmmm....

W spadku po tym okresie została mi pękająca w szwach szafa
(więc wciąż mam z czego wybierać i kombinować,
ale mało mi się chce), stos torebek
i kilkadziesiąt (cicho sza!) par butów,
głównie niebotycznych szpilek!
Obecnie kupuję baaaardzo rzadko, słowo daję.
A oto moje ostatnie nabytki z gatunku "animal print":


 Od lewej:
  1. Czarne motylki na białym tle, mgiełka z zamkiem na plecach , długi rękawek - BeBe
  2. Mgiełka z kołnierzykiem, nadruk w zajączki (słodkie!), bez rękawków - Atmosphere
  3. Motylki na beżowym tle, również mgiełka, krótki rękawek, zapinana na guizczki - Object
  4. Oversize, długi rękaw, nadrukowane koliberki - New Look
  5. Swterek z jelonkiem i kołnierzykiem w kratkę (mój ulubieniec!) - Zara

 *


 *


 *


Witam gorąco Nowe Obserwatorki!!!
Baaaardzo się cieszę, że jesteście - zostańcie na dłużej:-)
Wybieram się oczywiście z rewizytą!
Miłego dnia!!!
XOXO

Komentarze

  1. No na takie ciuszki to też bym się skusiła...
    Myślę, że możesz poczuć się rozgrzeszona:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehehe dałaś czadu ;) Ja też niewątpliwie już nie należę do fashionistek, ale nie powiem lubię, lubię, a zwłaszcza na wyprzedażach. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne!!! Mnie zakupy odzieżowo - obuwnicze przeszły jakiś czas temu, na rzecz różności do domku :D
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak szaleć,to na całego:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie bluzeczki chętnie ukradłabym, śliczne są;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zwierzątkarnia bardzo urozmaicona ;)A mnie zaciekawiły ... buty! Uwielbiam szpilki ale tylko na wystawie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne;) Też chętnie na takie zakupki się wybrała;) Piękne motywy;) Pozdrawiam Cię kochana

    OdpowiedzUsuń
  8. Z pewnością są nietuzinkowe;) są śliczne acz nie w moim stylu, ja prosta jestem;)nie mniej podobają mi się bardzo;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. widzę, że wieszaczki i etykietki spelniają swoją funkcje ;)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  10. slodkosci! te ciuszki oczywiscie. Usmiecham sie do siebie, bo tez juz ten etam kupowania wielkiej ilosci szmat mam juz za soba, czasami tylko gdy schwyci mnie cos szczegolnie za serce daje sie poniesc emocjom! a co tam, w koncu kobietka jestem, troche prozna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. W sieciówce oparłam się małemu tygryskowi :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. ciuszki śliczne, jak się znudzą chętnie "przytulę";) masz oko do ładnych rzeczy, nie tylko tych do domu,ale też do szafy! nie ma kiczu, same cudeńka kochana i za to Cię kochamy trendsetterko:)))xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie dziwię się,że masz ciągoty zwierzęce:)świetne wzory:)

    OdpowiedzUsuń
  14. kilkadziesiat par butow??? matko :) no naprawde w tej kwestii to nie droga nas dzieli ale prawdziwy wawoz :) ja jestem rzadka bywalczynia sklepow z odzieza zreszta z butami podobnie, kupuje niewiele a i tak najczesciej chodze tylko w tym co dosc jednolite i takie, co mnie w tlumie nie wyroznia :)
    nie mniej jednak gadreroby zazdraszczam i pasji z jaka o tym piszesz !
    buziaki moja Ty fashion victim!

    OdpowiedzUsuń
  15. dla mnie jeśli ciuch to gładki ewentualnie krata jakaś fajna...ale te koliberki są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja tu jakoś chyba spóźniona wpadam...Moja droga zakupoholiczko- melduję że paczka właśnie weszła w moją przestrzeń kosmiczną:) Wspaniałe, piękne, twórcze. Dziękuję, sprawiłaś mi wspaniałą niespodziankę i jest bardzo od serca. Wiesz, że jesteś chyba pierwszą osobą w moim życiu, która nie znając mnie daje mi coś bezinteresownie? Zapamiętam ci to do końca życia!:) Oczekuj prezentu ale potrzebuję kilka dni za co przepraszam:) Madziu, dziękuję jeszcze raz- dołączasz do mojej "kolekcji" ludzi dobrych jak chleb. Buziaki ślę gorące

    OdpowiedzUsuń
  17. I love those hangers. Sometimes the translator doesn't work well, did you make them? I would love to know how. Can you do that for a guest post?

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo udane zakupy,koszulka w motyle to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. To może sprzedasz mi kilka? bo te wszystkie motywy są nieziemskie! Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz