My first DIY wedding

Witajcie :-)

Dziś jeszcze trochę wspominków z naszego wakacyjnego pobytu w PL.
Tak się złożyło, że trafiło nam się wesele:-)
A musicie wiedzieć, że wesela w naszej rodzinie trafiają się raz na tysiąc lat!
Zgadnijcie kto zajął się dekoracjami sali weselnej??
Oui, moi :-)
A skoro ja to sprawa była jasna - będzie DIY,
przynajmniej to, co się da zrobić/przerobić/wygrzebać.
Czasu było wyjątkowo mało, bo zaledwie trzy dni,
ale chyba się udało zrealizować większość pomysłów
(z niektórych niestety trzeba było zrezygnować ze względu na czas właśnie)
Od czego zaczęłam??




No, oczywiście od wąsów!!!
Oprócz wąsów były też brody, buźki i speech-bubbles.


Lampioniki zostały zrobione ze słoiczków z odzysku,
owinięte papierowymi serwetkami i obwiązane tasiemkami.
Było ich ponad 50, głównie dekorowały piękne schody prowadzące do pałacowych ogrodów
(bo wesele odbywała się w starym pałacyku właśnie).
Zapalone wieczorem gwarantowały efekt wow.


Winietki też powstały w ekspresowy sposób.
Z dużych arkuszy brystolu wycięłam ponad 70 prostokątów,
nakleiłam papierowe serwetki i już!!


A powyżej widzicie główną atrakcję czyli kącik vintage,
na który składały się:
stara rama z weselnymi zdjęciami (oczywiście starymi, rodzinnymi),
stare książki,
bardzo stary aparat (mój nowy nabytek z resztą)
i jabłuszka (na złość wiadomo komu!)


Nad stołem państwa młodych zamiast tradycyjnego Szczęść Boże
powiesiłam starą ramę z margaretkami
(troszkę już są zwiędnięte na zdjęciu, ale wyglądały świetnie!).


A poniżej autorka dekoracji :-)
I autor wszystkich zdjęć :-)



Dodam jeszcze tylko, że zakup potrzebnych rzeczy do dekoracji
(świece, papiery, serwetki, margaretki, tasiemki, itp, itd)
zamknął się sumą 300 złotych.
To chyba nieźle, prawda??
*
Do usłyszenia wkrótce
(czyli pewnie będą to wyniki CANDY)
*
XOXO

Komentarze

  1. Madziu, powiem krótko - BOMBOWE dekoracje, a ten kącik vintage rządzi:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekstra wyszło!!!!!!!! Wygladaliscie jak milion dolarów!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, jesteś niesamowita, NAPRAWDĘ!!! Piękne dekoracje,a kącik vintage super!!!
    Pięknie wygladacie!!!!
    Milutkiego weekendu, buziaki
    p.s. wesela u mnie też przypadają raz na sto lat:):):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kącik vintage wyszedł Ci świetnie! Romantycznie, szybko i z pomysłem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestes niesamowita ;)) ten kącik retro też mnie oczarował!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bombowe dekoracje! Jesteś zdolna niesłychanie:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczarował mnie kącik vintage,wszystko w romantycznej scenerii ,a świeczki ew słoiczkach pierwsza klasa 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie to wszystko przygotowałaś, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aż mnie oniemiało :) pięknie! Jestem pełna podziwu, świetny pomysł z zdjęciami. Wyszło super!
    Miłego dnia! Marta

    OdpowiedzUsuń
  10. Madziu, ale zaskoczenie :) Ja właśnie tez pomagam koleżance w dekoracjach do sali weselnej :)
    Piękny ten kącik vintage :) A słoiczki-lampioniki też robię - w zasadzie robimy, kilkanaście osób je robi, w jednym zatwierdzonym przeze mnie stylu ;P
    Dziś wrzucę na bloga początki prac, zapraszam do obejrzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz masę cudownych pomysłow Madziu, te słoiczki wygladają genialnie. Już sobie wyobrażam jak 50 takich musiało wygladać. Cała reszta rownież idealna - prosty i tani sposób na dekoracje weselną! Jesteś niesamowita :))

    OdpowiedzUsuń
  12. U naszej Madzi głowa pełna pomysłów, tylko pogratulować:) Pięknie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. A kto się tym miał zając jak nie Ty?! :)) Głowa pęka od pomysłów! Dekoracje proste a stylowe, wspaniale to wszystko wymyśliłaś!
    Buźka

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne i inaczej:) Ręka dekoratorki wspaniała :) buźki Aga

    OdpowiedzUsuń
  15. Kącik ,ze starymi fotografiami cudowny! Szkoda ,że tak późno 30 sierpnia byłam na weselu u siostry ciotecznej i na pewno by się zgodziła na urządzenie takiego:( Pozostaje czekać na następne ,a to nie prędko:) Teraz kolejkę w najbliższej rodzinie powinny zacząć moje dziewczyny:))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. W zasadzie wysadzasz w powietrze firmy zajmujące się organizacją wesel:))) no bo jak za 300 można takie efekty osiągnąć, to po co przepłacać??? ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nastrojowo, romantycznie i retro...ach... świetne! pozdrawiam kasia at home

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne te dekoracja. Przede wszystkim wąsy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super , jak dla mnie koronki + zdjęcia = bomba ;)
    Uściski
    PS.
    Fajnie Cię zobaczyc ;O)

    OdpowiedzUsuń
  20. Grunt to mieć pomysł ! Super dekoracje a kącik vintage-cudny! Nie mogę oczu oderwać :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super dekoracje !!! Urzekło mnie dosłownie wszystko, a ten kącik z koronkami... marzenie:)))
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie to wszystko rozplanowałaś i udekorowałaś. A kącik ze starymi fotografiami ślubnymi to jest to! Cudownie...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Całość fajnie przygotowana a pomysł z kącikiem jest świetny .
    Pozdrawiam Marta:).

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo pomysłowe dekoracje. Ja dekorowałam salę na moje wesele i sprawiło mi to wiele przyjemności.

    OdpowiedzUsuń
  25. Madziu masz mnóstwo pomysłów, a tymi lampionami skradłaś moje serce i żałuję, że ja takich nie miałam - widzę ten efekt, musiało być cudnie! Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudna dekoracja...podziwiam inwencje twórczą...

    OdpowiedzUsuń
  27. No Madziu, do twarzy Ci z tym wąsikiem:)))
    Śliczna dekoracja!!!!! Dobrze ma z Tobą rodzinka...

    OdpowiedzUsuń
  28. Koszt dekoracji zadziwiająco niski biorąc pod uwagę jak pięknie to wszystko wyszło...romantycznie bardzo:-))
    uściski:-*

    OdpowiedzUsuń
  29. ależ masz niesamowite pomysły pomysły! lampiony przecudnej urody :)) pomysł z ramą niezwykły!

    OdpowiedzUsuń
  30. W moim ulubionym klimacie i za niewielkie pieniądze...pomysł i szybka organizacja to, to co ratuje nas ludzi z Pasją, bo przecież nie wystarczy "kupa" kasy, liczy się pomysł:)
    Buziaki...

    OdpowiedzUsuń
  31. Zorganizowałaś to w 3dni? Prezentuje się genialnie. Szacunek, ja bym ze stresu padła:)

    OdpowiedzUsuń
  32. wow jestem pod wrażeniem Madziu :-)
    kącik vintage to mój numer 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne dekoracje!!!
    niesamowicie klimatyczne.Kącik vintage jest boski.
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  34. pięknie! kącik ze zdjęciami cudowny, bardzo nastrojowe lampioniki ....
    wszystko na 5+ :)) bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  35. Pomysł godny polecenia, bo fantastycznie to wszystko wygląda!!! Gratuluje wyobraźni Madziu!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Stworzyłaś nieziemski nastrój - Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz