Egg or Muffin? (+wyniki rozdawajki)

Witajcie!!

Odwieczne pytanie:
co było pierwsze, jajko czy muffin??
No oczywiście, że jajo:-)
Tak, tak, nic Wam się nie przywidziało!
Upiekłam muffinki w wydmuszkach:-)


Kiedyś takie jaja wpadły mi w oko w sieci,
same rozumiecie, musiałam spróbować:-)
Upiekłam na razie trzy, tak na próbę, wyszły ok.
Smakują tak jak zawsze, skorupka daje się obrać
(myślałam, że będą z tym problemy).


Jak zrobić takie jajo-muffiny?
Potrzebujemy wydmuszki, wyparzone oczywiście dokładnie,
jedna dziurka musi być troszke większa,
żeby łatwiej było napełnić skorupkę ciastem.
Ja użyłam najprostszego przepisu na muffinki,
napełniłam wydmuszki do połowy,
umieściłam je w blaszce na muffinki
i piekłam jak zawsze.


Wersja dla mniejszych leniwców niż ja:
można takie jaja polać polewą czekoladową
i udekorować pisakami z glazurą,
wyglądałyby jak prawdziwe pisanki:-)


A teraz przechodzę szybciutko do sedna sprawy,
czyli wyników rozdawajki:-)
Przyznaję, nie spodziewałam się takiego zainteresowania!!!
Wygląda na to, że muszę wprowadzić nową tradycję:
Cykliczne Rozdawajki Abonamentowe:-)
Obiecuję, że będą!!!!
Tymczasem.....Mr. Random wylosował (odliczając oczywiście podwójne komentarze)

ABONENTKĘ,
którą prosze o szybciutkie podanie adresu:-)

Dziekuję Wam za tyle wspaniałych komentarzy!
Szkoda, że zestawik jest tylko jeden,
chętnie obdarowałabym Was wszystkie,
jestem pewna, że każda z Was zrobiłaby z niego niepowtarzalne czary-mary:-)
Cóż.....
Do następnej rozdawajki!!!!

Miłej niedzieli!!
XOXO

Komentarze

  1. Ale jaja-muffinki w skorupkach!!! Nie wpadłabym na to ;p U mnie tez będą muffinki ale w wersji tradycyjnej :)
    Dzięki kochana za zabawę i czekam na kolejną!
    Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie, no Ty to masz pomysły. Jajka z niespodzianką! Rewelacja. Dziękuję za zabawę i gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  3. muffiny w skorupkach? Ty to jednak MacGyver jesteś :P
    dzięki za zabawę i gratulacje dla Magdy! :)
    Pzdr! B.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajny pomysł !!!!! - jajko z niespodzianką.... pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł. W sam raz na Wielkanoc. Pozdrawiam : ) jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż dwa razy musialam kliknąć w link, bo mi się wydawało, że to niemożliwe! Bardzo się cieszę z wygranej:D

    OdpowiedzUsuń
  7. no takich muffinek to ja jeszcze nie widziałam :-) super pomysł :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapomniałam dodać, że TAKICH muffinek to jeszcze nie widziałam!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla zwyciężczyni! I fanfary dla Ciebie za muffinki w skorupkach - CZADOWE!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. ale miałaś pomysła:)
    wyglądają smakowicie i oryginalnie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje skorupki właśnie pomalowane się suszą i czekają na dalszy plan działania, ale czegoś takiego to chyba bym nie wymyśliła - pomysł boski :) więc w zasadzie jakby pieczone jaka na twardo :)
    Pozdrawiam
    M

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale pomysł! Nigdy wczesniej takiej propozycji nie widziałam. Muffin w skorupce - kto to wymyslil, powinien dostać jakąś nagrodę za kreatywność:))
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  13. Tyle zastosowań skorupek a ja przed świętami tak dużo ich nawyrzucałam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo pomysłowo i szczerze mówiąc nigdy nie spotkałam się z taką wersją muffin:)
    Miłej i słoneczne niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  15. Muffinki, czyli coś słodkiego na każdą okazję. Brawa za pomysł na wielkanocne muffiny, zastanawiam się czy na Boże Narodzenie dasz radę zrobić wersję w bombkach ;D ... Miłej i słonecznej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  16. Niesamowity pomysł z tymi muffinkami :-)
    Gratuluje Zwyciężczyni!
    Miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale pomysł ! Rewelacja. Myślę, że też uda mi się wypróbować ten sposób przed Świętami.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Magda na pewno dobrze spożytkuje te przydasie :-) - gratuluję !
    A Tobie dziękuje za super zabawę :-)))

    Ps. jaja bardzo wymyślne ,ale pomysł mi się podoba!! Chyba trzeba będzie wypróbować :-) Chociaż ostatnio jakąś niechęć do wszystkiego mam :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale sprytnie to wymyśliłaś. Super pomysł z tymi skorupkami.
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  20. Magdo, one są prześwietne!! Pokazałam mamie i jak czasu starczy to też takie zrobimy :) :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Super !!! Poddałaś mi pewną myśl, może upiekę w skorupkach pasztet.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow, Madziu jestem pełna podziwu. Pomysł po prostu boski!:-)
    gratulacje dla zwyciężczyni....
    Buziaczki wiosenne kochana

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje dla Magdy!!!!no i pomysł czadowy:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje dla zwyciężczyni. A muffinki pomysł pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  25. O Boże co za jaja:) Jesteś niesamowita:)!

    OdpowiedzUsuń
  26. gratuluje!

    a te jaka... mega oryginalne!Pierwszy raz widze:)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Fantastyczny pomysł!!!!!!!!!!!!!!!!! Ty chyba chyba jesteś kosmitką Madziu, masz takie pomysły...

    OdpowiedzUsuń
  28. dzięki za zabawę :-) gratulacje dla zwyciężczyni :D

    fajny pomysł z wydmuszkami :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale pomysł! Mega normalnie :D

    OdpowiedzUsuń
  30. No nie! Czegoś takiego jak żyję nie widziałam! ależ masz słodkie pomysły!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każde słowo tu pozostawione jest dla mnie niezwykle ważne!!Jeśli masz jakieś pytania zostaw mail w komentarzu-odpiszę na pewno!!!

Popularne posty