Bedroom sneak peak

Witajcie:-)
Dzisiaj mam małą (naprawdę malutką) zajawkę z sypialni.
Jest w niej kilka elementów z naszej "polskiej" sypialni,
przede wszystkim  paleta kolorów: biel i czerń.
Nie ma jeszcze szarego, ale co się odwlecze...
Jako nowy akcent pojawia się turkus
w postaci wieszaczka i lnianych zasłon.
A co ze "starych" elementów?
-materiał, który został mi po memoboardzie,
który pokazywałam tutaj,
teraz posłużył do obicia wezgłowia łóżka
-dodatki w postaci gwiazdki, lampion z Almi Decor, który teraz awansował
do roli podręcznego pojemnika na biżu
-ramki, które jeszcze czekają na zawieszenie, ale będą na pewno.


 Wezgłowie z jasnego drewna, nawet ok, tylko jakoś nie pasowało do "koncepcji".
Kawałek materiału przymocowałam po prostu takerem.


Okno jest dwuskrzydłowe, do ziemi, z wyjściem na balkon (jeden z dwóch) 
i wychodzi na północny-wschód, słońca tu niewiele, a jak jest to krótko,
 dlatego zrezygnowałam z wcześniej planowanych czarnych zasłon
(już nawet wisiały!)
 na rzecz gładkich, białych woali i turkusowej, lnianej zasłonki.
Efekt-rozjaśnione wnętrze:-)


Mamy tu mega-szafę:-)
Sześciodrzwiową, białą z małymi niespodziankami 
pod postacią dwojga lustrzanych drzwi i pięknych porcelanowych gałek,
tylko dlaczego ze złotem???
Pewnie powinnam pójść w tą stronę,
złoty "robi się" modny ostatnio we wnętrzu,
ale to jednak nie dla mnie:-)


Czarne lampki zakupiłam jakiś czas temu "hurtowo" na Allegro.
Mam dwie czarne i jedną czerwoną:-)


Z dobrodziejstwem inwentarza dostaliśmy także dwie szafki nocne
z bardzo ciemnego drewna (do którego próbuję się bezowocnie, jak dotąd, przekonać).
Póki co przykryłam je koronką, notabene kilkudziesięcioletnią, wynalezioną na strychu.


To tyle na dziś z sypialni:-)
Pozdrawiam Was gorąco z Bawarii!
PS- u nas jeszcze słoneczko, a u Was?
XOXO

Komentarze

  1. o! a ja właśnie o czarno białej sypialni z brązem pisałam:) Tez myslalam o takim rozwiazaniu dla zagłówka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna sypialnia i gałeczki też świetne (takie maleńkie złote akcenty są trendy :)))
    Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Zagłówek bardzo fajny pomysł:))

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie nad morzem wieje i leje:(Wiedziałam,że coś fajnego wymyślisz:)Czekam na więcej!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie słonko dziś :)
    a sypialenka z akcentem turkusowym mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ładnie u Ciebie w tej sypialni Madziu. Bardzo Mi się podoba... wiedziałam, że wymyślisz coś ekstra;) A u mnie dziś cieplutko, ale słoneczka mało... I tak jestem zadowolona z tej pogody, bo mamy przecież jesień... Buziaczki kochana

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale pięknie u Ciebie w sypialni Madziu... Wiedziałam, ze wymyślisz coś ekstra;) u mnie dziś cieplutko niestety słoneczka mało, ale i tak jestem zadowolona z pogody, bo mamy przecież jesień... Buziaczki kochana

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajniutko się zapowiada;)Bardzo przytulnie i klimatycznie;)
    Miłego wieczoru;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiedziałam, ze coś fajnego wymyślisz:))) Czekam na więcej...

    OdpowiedzUsuń
  10. U nas też cieplutko!!
    A sypialnia nabiera wyrazu, jest coraz bardziej "Twoja".
    Podziwiam za pomysłowość:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  11. Taka wielgachna szafa to dobrodziejstwo. A gałeczek nie da się wymienić na czas Waszego mieszkania tam?

    OdpowiedzUsuń
  12. No no bardzo fajnie wyglada ten zagłowek z czarnym materiałem i tych szaf z opisu już Ci zazdraszczam - tyle miejsca na ciuszki :D
    Pisałam Ci maila ;) Trochę ciężko z rezerwacjami, wszytsko juz zajęte hihi, ale dzis udało mi się coś znaleźć i już prawie jest nasz :D Masz ochotę na wieczorne piątkowe winko ? ;)
    Bużka !

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawe migawki:) super pomysł z zagłówkiem!

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajnie sobie to wszystko wymyśliłaś :):) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  15. Spsób na zagłówek bardzo mi się podoba.
    Cała reszta również.
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  16. Czarno- białe będzie ciekawe ale czy wystarczy ci na długo? Może coś z brązami:) Pozdrawiam cię serdecznie, buziaka z kraju przesyłam. Dasz bór:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz bardzo fajną stronkę. Będę częstym obserwatorem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz