Wstajesz i ....grudzień:-)

Witajcie:-)

No i mamy grudzień i pierwszą niedzielę Adwentu.
Pierwsza świeczka zapalona,
można zacząć oficjalne odliczanko do świąt:-)
Mój tegoroczny "wieniec" adwentowy
składa się z czterech butelek po winie
(jednej nawet zostawiłam etykietkę, bo może to początek kolekcji BN?)


Bardzo lubię oglądać bogato przyozdobione dekoracje i wieńce,
ale jak przyjdzie co do czego, same widzicie,
szkło, papier i cyna:-)


Domki musiały ustąpić miejsca dekoracji adwentowej:-)


*

A u Was na bogato czy też minimalistycznie?
Z resztą, zaraz pozaglądam i zobaczę sama:-)


Udało mi się poczekać z dekoracjami świątecznymi do Adwentu, chociaż nie było łatwo,
bo gdy odwiedzałam Wasze blogi to prawie czułam to znaczy "gorączka złota' :-)
Następny post to mini-seria "My X-mas ideas" - zapraszam groąco!
Hugs!!!
XOXO

Komentarze

  1. U mnie klasycznie ;)
    A gdzie domeczki sie podziały, mam nadzieje, że nie schowane gdzieś na dnie szafy, szkoda by było :)
    Bardzo ciekawy pomysł z butelkami, jeszcze nie widziałam takiego w moim przeglądzie blogowym ;)
    A czy znalazla sie tam też i butelka po CR ? :D
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie ,pomysłowo.....:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Super idea, prosto wrecz skromnie... a jak elegancko!!!! Czekam Madziu na c.d. i Twoje kursy :O) Pozdrawiam cieplo
    ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysłowo Madziu:) Domków mi szkoda...mam nadzieję, ze nie schowałaś na zawsze???
    U mnie chyba na bogato, ale oceń sama.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie i pomysłowo. Czekam na kolejnego posta Madziu. ściskam

    OdpowiedzUsuń
  6. A zawartość tych butelek to gdzie?!! Co??!!
    A tak na poważnie to bardzo oryginalny pomysł:) U mnie w tym roku bez kalendarza bo jakoś tak wyszło. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Hihi na bogato xDD ale jak pisałam .. podziwiam te proste dekory ;)

    Pozdrawiam
    Viola

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy i nietypowy "wieniec" adventowy;) Lubie nietypowe:))
    Usciski:**

    OdpowiedzUsuń
  9. Oryginalny i ciekawy, gwiazdki z nutkami świetnie wyglądają, wszystko ładnie połączone - najważniejszy jest dobry pomysł, a takich Tobie nie brakuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. No, takiego wieńca adwentowego jeszcze nie widziałam... Brawo Madziu za oryginalne podejście do tematu!!! Jak dla mnie prosto ale genialnie! Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiadomo kiedy ten grudzień przyszedł! dziś ogladając bożonarodzeniowe jarmarki zapragnęłam tez wziąć się za swój dom! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super cyferki!!! pomysły butelkowe są niebanalne i może kiedyś i ja je odgapię :))

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne dekoracje adwentowe i pomysł :D
    u mnie kalendarz z okienkami i też odliczam :))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale jak domki mają gdzieś smutne czekać, to ja je chętnie przygarnę :) W sumie cztery były, to akurat na stroik adwentowy!

    OdpowiedzUsuń
  15. rewelacja. a domeczki mam nadzieję wrócą.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz