My X-mas ideas vol.1: favourite stuff

Adwent, dzień drugi. 
23 dni do Świąt.

Witajcie:-)
Wczorajszy post, jak już wspomniałam, był wstępem do mini-cyklu
pomysłów świątecznych na dekoracje, prezenty, ozdoby...
Wszystko oczywiście pod wspólnym sztandarem DIY:-)
Mam nadzieję, że znajdziecie tu jakieś inspiracje,
które Wam się spodobają.
Uprzedzam - wszystko jest banalnie proste!


Na pierwszy rzut dekoracja, bez której nie ma drzewka świątecznego, czyli bombki.
Moje w wersji wyjściowej były najtańszym, plastikowym, zapewne made in China, kompletem 
składającym się z 6 szt.


Czego użyłam do metamorfozy bombek?
Tego, co przez cały rok jest w użyciu, czyli farby tablicowej, włóczki i lnu:-)
Dwie dostały ubranka wydziergane na drutach (najzwyklejszy ścieg prawe-lewe oczko).
Dwie zostały pomalowane farbą tablicową.
Jedna została oklejona paskami takaniny.


Tak prezentują się wszystkie razem:


Została jeszcze jedna do przerobienia i pnajprawdopodobniej tez trafi pod pędzel,
bo nie ukrywam, że te czarne bombeczki podobają mi się najbardziej.


 Before:


A Wam która przypadła do gustu?
(tylko nie piszcie, że żadna, please, albo, że wersja przed:-)
Do następnego!!!!
XOXO

Komentarze

  1. Oj, wełenkowe fantastyczne, ale te czarne oryginalne. Trochę jak prawdziwe bomby wyglądają:)) Napisz BUM! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi dobre! Byłoby to dość zabawne zagranie xD

      Usuń
  2. Podziwiam Cię Madziu za ten zapał do pisania i twórczość:)
    Bombki świetne, ale te w ubranku zrobionym na drutach naj, naj...podziwiam bo ja noga do takich spraw jestem...nigdy nie opanuje tego spuszczania oczek;(((

    OdpowiedzUsuń
  3. hahaha fajne bombeczki w sweterkach mi się podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czarne,czarne najfajniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. czarna i z włóczki królują :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty wiesz, ze ja tradycyjne bombki uwielbiam (ostatni wpis na moim blogu) ale Twoja produkcja wyglada pieknie :)))
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście, że te srebrne "przed" były najładniejsze....! hehhe ŻAAARTOWAŁAM! ;))
    Madziu, tablicówki wymiatają! Świetny pomysł! Mam jeszcze trochę tej farby, bo malowałam tablicę, więc już czarno widzę kilka moich bombek! Świetny pomysł. Dziękuję za inspirację. Te w sweterkach też lubię! :)
    uściski
    dominika

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie sie podobaja te czarne (jak bomby z kreskowek) i te w sweterku :O)
    pozdrowienia
    a.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie cudne wdzianka przygotowałaś dla swoich bombek, wyglądają suuuper i ta czarna też, zgadzam się z Anią - trochę przypomina bombę z kreskówek hihi - jest słodka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziergane są świetne, ale i tablicowe świetnie wyglądają. Widzę, że nie próżnowałaś i mimo braku świątecznych wpisów przygotowywałaś się dokładnie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyczarowałaś piękne i nietuzinkowe ozdoby. Czarne bombki? całkiem ciekawie to wygląda. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Każda bombeczka ma swój urok, ale przed tez nie były takie złe :P
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie się wszystkie podobają i zdaje mi się, że mam pod ręką wszystkie niezbędne elementy i kilka starszych bombek ... tylko czasu ciut potrzebuję jeszcze wygospodarować ;))))
    Świetna inspiracja !!
    Miłego popołudnia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bOMBKI sweterkowe są genialne. Ah te Twoje pomysły. SUPER, no prezenty będą jak najbardziej wypasione:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi też te czarne przypadły do gustu :) U Cb to scandinavian wieje :P

    Pozdrawiam
    Viola

    OdpowiedzUsuń
  16. Wersja przed....o nie teraz są super farba tablicowa jak zwykle niezawodna :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. A Mnie się Madziu wszystkie podobają. Uwielbiam ten czas świąteczny;) Ściskam kochana

    OdpowiedzUsuń
  18. Czarne pomalowane farbą! Mozna na nich np wypisać imiona swoich zwierzątek (ktore sa za teczowym mostem). Taki malenki dowod pamieci.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie podobają się wszystkie, są super :) pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
  20. kradnę pomysł. zaraz pakuję wózek i biegnę po farbkę.

    OdpowiedzUsuń
  21. piękne bombki ;) w moich kolorkach.. a te czarne bardzo ciekawy pomysł- może spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lo matko, jakie fajne pomysly!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz