Przedświąteczne szyjątka...


.... których nie zdążyłam pokazać w maratonie,
ale może to i dobrze,bo w końcu były częścią prezentu:-)
No, ale skoro wzięły udział w sesji to niech ujrzą światło dzienne:-)


Niestety okazało się, że uszycie i wypchanie ładnego i kształtnego serducha nie jest takie proste!
Ze swoich była całkiem zadowolona do chwili, kiedy nie odebrałam przesyłki od Basi z Glinianego garnka,
u której wygrałam w candy przecudowne zawieszki - handmade najwyższej klasy!!! Dziekuję Ci Basiu!!!
Poniżej jeszcze klika ujęć moich wytworków:


*


Miłego niedzielnego wieczoru!
Do zobaczenia:-)
XOXO

Komentarze

  1. Śliczności...te pomponiki i tasiemki rewelacja;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne serduszka :)
    A zawieszki od Basi - są śliczne, wiem co piszę, sama posiadam domek miłości hihi ;)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodkie! Śliczny prezent komuś sprawiłaś!!!
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Serduszko robione z sercem :) :*

    OdpowiedzUsuń
  5. urocze serduszka:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Magdusiu! uwielbiam takie szyjątka, super serduszka! Jak dla mnie do powieszenia - wszędzie:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. urocze te Twoje szyjątka- jaka szkoda, że nikt równie cudnych nie włożył do moich prezentów:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Serducha z polotem i humorem!!!! A co do kształtu- absolutnie się zgadzam. serce nie jest takie proste.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne serduszka:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne te Twoje serduszka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Słodziaki niesamowite z Twoich rąk wychodzą! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  12. piekne sa Madziu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne,serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  14. prześliczne!!! ciekawa jestem, czy ta stebnówka jest maszynowa, prawda??? mam nadzieję, na przyspieszony tygodniowy kurs w lutym:))) buziaki!!!!xoxoxo p.s. dla mnie są perfekcyjne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Radosne te Twoje serducha i takiego roku Ci życzę,pełnego uśmiechu,miłości,dobra i pomysłów i realizacji i marzeń jak Himalaje:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dla mnie są idealne i jak napisała Renata ( zmysły i pomysły ) są niesamowicie radosne :)
    Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładne zawieszki :) lubię takie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak dla mnie serduszka są bajeczne...super pomysł na ich ozdobienie :) Nie wiem gdzie widzisz jakieś niedoskonałości....:)
    Magdo dziękuję za odwiedziny i świąteczne życzenia, Basia :)
    PS mam nadzieję że girlanda z babeczką będzie dla Ciebie nie tylko inspiracją w pieczeniu pysznych słodkości ale i w tworzeniu pięknych ozdób jak twoje serducha :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne serduszka-:) bardzo chciałabym znaleźć chwilkę żeby sobie takie sprawić.-:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne serduszka-:) bardzo chciałabym znaleźć chwilkę żeby sobie takie sprawić.-:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz