My X-mas ideas vol. 13: hot choco stick (+freebie)

Adwent, dzień czternasty.
11 dni do Świąt.

Witajcie:-)

Znacie kogoś kto nie lubi czekolady?
A może znacie kogoś kto nie lubi kubka gorącej czekolady
w mroźny dzień?
Jeśli tak, to ten prezent nie jest dla nich:-)
To jest pomysł na prezent home made dla tych,
co czekoladę przyjmują w każdej postaci:-)


Z pewnością pomysł jest Wam doskonale znany,
w sieci można znaleźć wiele inspiracji tego typu.


Wykonanie jest bardzo proste:
wystarczy w kapieli wodnej rozpuścić czekoladę (mleczną lub gorzką, lub pół na pół)
i wlać do foremek (ja użyłam silikonowych do mini babeczek).
Do tego patyczek z ozdobną etykietką (do pobrania na dole),
pakujemy i gotowe!


Próbowałyście już gorącej czekolady z piankami?
Pianek nigdy za wiele, więc może dorzucić jeszcze słoiczek?


A tu próba generalna:-)
To działa!


Jeśli przyjdzie Wam ochota na zrobienie takiego prezentu
to możecie wykorzystać moje etykietki:





Jutro zapraszam Was na małą powtórkę z rozrywki:-)
Powiem tylko, że mech powraca!
Dzieki za odwiedziny!
XOXO

Komentarze

  1. Z tego prezentu kazdy sie ucieszy, nie znam nikogo, kto nie je czekolady:))
    Usciski:*

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne! To chyba wykorzystam:) czekoladę lubi każdy, a własnoręcznie przygotowane czekoladki, to genialny pomysł:) można też dodać np. orzechy, czy inne dodatki...mam plan się skusić, mam nadzieję, że wypali:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł na prezent. Ja uwielbiam czekoladę, ale znam osobę, która jest na nią uczulona i nie może skosztować takich pyszności.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam czekoladę pod każdą postacią więc i prezent mi się bardzo podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeszcze czegoś takiego nie robiłam. Zawsze boję się, że czekolada nie odklei się od foremki, ale faktycznie silikonowa powinna zadziałać:))) Naprawdę pięknie to wygląda, może sama sobie położę pod choinką...

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł :) Taka mała rzecz, a tak wiele radości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem urodzonym czekoladożercą :) Nie ma nic lepszego od czekolady, a w podanej przez Ciebie formie wygląda cudownie :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. O, nie znałam tego pomysłu! Dorzucę do paczek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mniam !
    To coś dla mnie :)
    I dziekuję Madziu za skrzydełko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wnet bym ekran lizała:))))cos pysznego!!!! i pieknego...

    OdpowiedzUsuń
  11. Mała rzecz a cieszy,pozdrawiam;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Mniamniaśnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pychotkad:) może mi jeszcze powiesz, w jakim programie obrabiasz zdjęcia??? Będę bardzo wdzięczna:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. cudne sa te etykietki- ja mam niestety cz-b drukarke :( buziaki madziu :***

    OdpowiedzUsuń
  15. Cuda i to na kiju:)
    Kupiłam takie maleńkie pianki do kakao ale chyba powinno być niesłodzone bo aż mnie wykręcało:)
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja może jestem uwsteczniona czekoladowo, ale mój M. pożera ;) Zrobię mu chyba jak chwilę znajdę...

    OdpowiedzUsuń
  17. I have read so many articles about the blogger lovers
    except this piece of writing is genuinely a good article, keep it up.


    my homepage: fotograf ślubny Kielce ()

    OdpowiedzUsuń
  18. Marvelous, what a weblog it is! This web site gives
    valuable information to us, keep it up.

    Feel free to visit my webpage - search optimization

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz