My X-mas ideas vol. 18+birthday cake+CANDY results

Adwent, dzień dziewiętnasty.
Sześć dni do Świąt.

Witajcie:-)

Dziękuję w imieniu jubilata za serdeczne życzenia:-)
Dziś trzy sprawy:
*pierwsze primo - wczorajsze ciacho szumnie nazwane tortem

 To "coś" nad 16-tką to słuchawki:-)


*drugie primo: stroik "stołowy" czyli mech, mech, mech :-)


Kropla czerwieni w moim wydaniu: candy canes :-)


*trzecie primo: wyniki candy!
Bardzo, bardzo dziekuję Wam za liczny udział.
Sierotka Marysia w osobie wczorajszego jubilata wylosowała numerek:


Komentarz nr 25 pozostawiła Sissi Paris :-)
Mam nadzieję, że spodobają Ci się prezenciki!
Do następnego candy:-)
I do jutra oczywiście!
XOXO

Komentarze

  1. ale fajny torcik kopiec kreta ?
    Gratuluję i dziekuję za zabawę !

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuje za zabawe:) gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli to kopiec kreta to uwielbiaaaaam!!! Choć nienawidzę bananów w tym cieście są boskie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne dekoracje. Ja nie mam cierpliwości do mchu. Dziękuję za zabawę i gratuluję zwyciężczyni:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow jak się u Cb dzieję perfekcyjnie :) U mnie ozdoby jakieś są, ale wciąż to nie to.. Działam w innym kierunku :P A przy okazji gratuluję! :D

    Pozdrawiam
    Viola

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze ja dołączam się ze spóźnionymi życzeniami urodzinowymi:)
    Buziaki
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  7. Te ozdoby z wykorzystaniem mchu też bardzo mi się podobają.Pięknie komponuje się mech ze srebrem i bielą.Ciasto aż pachnie przez monitor. Dla solenizanta wszystkiego najlepszego:)
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  8. to kopiec kreta dla juniora????? czadowy i pyszny... sluchafony to tez ulubiony motyw Vicki a Sisi zazdroszcze ale przesylam buziaka i gratuluje :****
    Dzieki Madziu za mila zabawe:O)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie da się ukryć - to kopiec - na specjalne zamówienie jubilata:-) XOXO

      Usuń
  9. Gratulacje dla Sissi i dzięki za zabawę :-)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  10. aaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D:D:D:D:D wygrałam :D niesamowite !
    nie mogłam uwierzyć jak przeczytałam na blogu :)
    Madziu ale się cieszę kochana :**********
    dziękuję Wam za gratulacje :)))))

    OdpowiedzUsuń
  11. są powody do świętowania:) świętuję po cichu z Tobą:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Mech też u mnie króluje:) Dekoracje sliczne...i zdjecia cudowne

    OdpowiedzUsuń
  13. Madziu, a gdzie Ty takie fajne lasko - rózgi dostałaś? Czy to jadalne czy szklane? Tylko nie mów, że zrobiłaś sama...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu, jadalne, jak najbardziej:-) Pyszny smak "peppermint" - kupiłam w amerykańskim sklepie. Przypomnij next year to też Ci kupię,nie wiem tylko czy dojdą pocztą, bo są bardzo kruche. Hugs:-)

      Usuń
  14. Gratuluję sisi, dziękuję za zabawę kochana;) Śliczny stroik;) ściskam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  15. Super torcik, wszystkiego dobrego dla Jubilata:)
    Tobie dziekuje za zabawe;)
    A Sissi gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje dla Sissi i dzieki za zabawę!!!! te cuksy świetne i dekoracje też! no i girlanda...ekstra! ucałuj mojego ulubieńca urodzinowo od ciotki-klotki;))))

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje :)
    Wszytsko pieknie przygotowane :)
    A Madziu powiedz mi jeszcze czy dostaliście cos od nas czy ktoś przechwycił i nic nie było w skrzynce na listy ?
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje dla wygranej:)) A ten mech jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje dla zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  20. 100 LAT DLA SYNA!!! Ale ładnie u Was!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj, gratuluję zwyciężczyni, ojej:) Madziu najdroższa- przyjmij najlepsze życzenia świąteczne ode mnie. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  22. najlepszości dla jubilata!!
    no i gratulacje dla wylosowanej!

    OdpowiedzUsuń
  23. Thank you for the sensible critique. Me & my neighbour were preparing to do some research about that. We received a superior book on that matter from our local library and most books exactly where not as influensive as your information. Im quite glad to see such facts which I was searching for a long time.
    Bocce Ball Game

    OdpowiedzUsuń
  24. Smaczny torcik i świetne świąteczne ozdoby. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudny torcik:))) 100 latek zycze !!

    OdpowiedzUsuń
  26. Spóźniona najlepsze życzonka. A że to słuchawki, to przecież widać bez tłumaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękuje za zabawę i gratuluję Zwyciężczyni!!
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz