My X-mas ideas vol. 11: vintage pre-tree

Adwent, dzień dwunasty.
13 dni do Świąt.

Witajcie:-)

Jest już drzewko!
No dobra, kawałek gałęzi
pomalowany na biało...
Do tego zawieszki black&white.
Taka próba generalna przed właściwiym drzewkiem,
które jeśli sie pojawi, będzie małe
i stanie dokładnie w tym miejscu.

 
Zawieszki to po prostu wydrukowane obrazki naklejone kartkę ze starej książki z nutami
(który już doskonale znacie)


Za osłonkę doniczki posłużyła papierowa torebka wypełniona jutą i... lampkami:-)


Prawdziwe bombki czekają cierpliwie obok...


W sumie mogłoby juz tak zostać:-)

Jutro wpadnę chyba ze światełkami (ponownie).
Także, jeśli macie dość tematu światełek, to nie zaglądajcie:-)
Uściski!!!!!!!
XOXO

Komentarze

  1. Już myślałam, że z choinką wystartowałaś :) Gałęzie są bardzo, bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się Twoja dekoracja podoba, zresztą miło zaczynać kolejny dzień z Tobą:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny pomysł z zawieszkami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I prosze jak tanim sposobem można wyczarować dekoracje! Jest świetnie, wszystkie Twoje dekoracje utrzymane w tym samym stylu - dla mnie bomba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. drzewko świetne! :)

    zapraszam na kokilkowy przepis!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie wyglądają te zawieszki na pobielonej gałęzi ale i na zielonym drzewku też zapewne będą prezentowały się fantastycznie ! Osłonka bardzo oryginalna do zgapienia , jeśli można ?
    Buziaki
    Ps Światełka to temat bardzo na czasie , czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hihi, u mnie też dziś choinkowy przedśpiew od samego rana stoi:)

    OdpowiedzUsuń
  8. A w Italii choinki juz dawno poubierane:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurczę dzieje się .. ja trochę opadłam z sił, ale chyba czas brać się do roboty, bo .. bo warto coś robić :P

    Pozdrawiam serdecznie
    Viola :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczny pomysł z lampkami w "doniczce" :)

    OdpowiedzUsuń
  11. I znów coś pięknego. Madziu jesteś niesamowita;) Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  12. Kobieto ale Ty masz pomysły!!!!
    Pozdrawiam zauroczona Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestes szalenie pomysłowa,WOW!!

    OdpowiedzUsuń
  14. ja protestuję. ja już tu nie zaglądam. chcesz ludzi kompleksów nabawić?
    ...
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gałąź ładna, ale nie waż się rezygnować z drzewka! Ciekawa jestem Twojej wersji!

    OdpowiedzUsuń
  16. dziekuje za kolejne cudowne "okienko" :***************************************

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz