My X-mas ideas vol. 4: twinkle, twinkle little star

Adwent, dzień piąty.
20 dni do Świąt.

Witajcie:-)
Od wczoraj czuję się jeszcze bardziej zoobowiązana
do codziennego postowania.
Dlaczego?
Otóż we wczorajszych komentarzach
pewne miłe osóbki napisały,
że te moje skromne wpisy są jak kalendarz adwentowy:-)
Dziękuję za taki komplement!!!
Wprawdzie efekt niezaplanowany,
ale niech będzie:-)

Dziś mam dla Was girlandkę w stylu shabby (chyba?),
ale i trochę glamour - to przez brokat:-)


Potrzebne będą:
-kawałeczki materiału (len lub bawełna najlepiej)
-brokat
-klej (najlepiej magic)
-papier samoprzylepny
-sznurek


Materiał przycinamy wg uznania, mozna go dodatkowo postrzępić, będzie bardziej shabby:-)
Z papieru samoprzylepnego wycinamy szablony, np gwiazdki (tyle szablonów ile kawałków materiału).
Przyklejamy szablon do materiału, smarujemy klejem, posypujemy brokatem i od razu odklejamy szablon).
Czekamy aż wszystko wyschnie i nawlekamy lub przyszywamy sznurek.
Gotowe, można wieszać:-)


Szkoda, że na zdjęciach nie mozna oddać prawdziwego uroku skrzącego się brokatu:-)


Poniżej trzy kroki brokatowania:


Pozdrawiam Was gorąco
i oczywiście zapraszam na jutro:-)
XOXO

Komentarze

  1. świetnie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz Madziu brokat to nie moje klimaty...ale cholera podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie przepadam, ale czasami człowiek musi:-)

      Usuń
  3. he he ja też się przyzwyczaiłam, że codziennie piszesz :D
    fajna girlanda :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. właśnie wczoraj kupiłam brokat dla córci. Troszkę jej podprowadzę:))) Bardzo fajny pomysł:))

    OdpowiedzUsuń
  5. A jutro chyba ta choineczka będzie co statystuje przy zdjęciach co ? :D
    Lubie małe blink blink, co chyba zauważyłaś na moich botkach hihi :D
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wyglądałby biały obrus w takie gwiazdki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejny super pomysł i inspiracja

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejny super pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pracowita Pszczółka z Ciebie :))))) Buźki i serdecznie pozdrawiam :))))

    OdpowiedzUsuń
  10. All things pretty - nic dodać, nic ująć ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Madziu jest wspaniała. Bardzo Mi się podoba. Ściskam cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Słodziutka girlanda!!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładnie wyszło:) Ten materiał świetny! pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  14. No śliczniutka i święcąca - idealna na świąteczny czas!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Brokat to nie moje klimaty, ale taka girlanda z gwiazdkami to już jest jakiś plan... Inspiracja kwitnie w głowie ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz