My X-mas ideas vol. 19: candy canes topping

Adwent, dzień dwudziesty.
Pięć dni do Świąt.

Witajcie:-)

Lubimy cukrowe laseczki, prawda?
Nie tylko dlatego, że są wspaniałą świąteczną dekoracją,
ale przede wszystkim dla ich lekko miętowego smaku:-)
W tym roku dowiedziałam się z bardzo wiarygodnego źródła
ile to rzeczy można zrobić z tymi lizakami.
Wierzcie mi, nie tylko wieszamy je na choince:-)


Jeśli pokruszycie laseczki otrzymacie z nich przepyszną posypkę np do mini muffinków.
Wystarczy polać je lukrem i obtoczyć w kawałeczkach candy canes.


Moje mini muffinki zostały upieczone na prezent,
zapakowałam je w papierową "tutkę":-)


*


Musicie koniecznie spróbować - pyszota!!!



Jutro startujemy do PL, przed nami cały dzień jazdy,
ale mam nadzieję, że uda mi się tu wpaść.
Miłego przedświątecznego weekendu Wam życzę!!!!
Do usłyszenia!
XOXO

Komentarze

  1. Nigdy nie próbowałam takich laseczek. Ciekawa jestem smaku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez nigdy nie próbowałam, nawet nie wiem gdzie to można kupić:/

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja córa za młodu (dziś ma 10 haha) oglądała kucyki Pony. Pewnego dnia zobaczyła tr laseczki w sklepie i oniemiała. Do dziś pamiętam jej rozmarzony wzrok i słowa: mamo, cukrowa laseczka!:) śmiejemy się do dziś. Szerokiej drogi Madziu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi do tej pory na widok laseczek świeca sie oczy, kiedyś tego nie było, tylko w tv ;)

      Usuń
  4. Ależ u Ciebie słodko :)
    My też jutro cały dzięń w dodze.
    Szerokiej drogi i Wesołych Świat!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrej drogi do PL :) A co do laseczek, to szkoda że w polsce są tak ciężko dostępne.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja już zakupiłam laseczki i tak cudnie wyglądają, że szkoda mi je zjeść :) szerokiej drogi! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty zawsze masz jakieś ciekawe pomysły :) Miłej podróży - my dziś wieczorem wyjeżdżamy :) Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja to dużo nie poczaruje z moimi laseczkami...z masy solnej są...
    A tak na marginesie Madziu to Twoje zdjecia są cudne. Wnet bym wylizała ekran:)

    OdpowiedzUsuń
  9. szerokiej drogi Madziu :-)

    fajny pomysł z tymi laseczkami :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Magdeczko, przygotowałaś piękny i z pewnością pyszny prezent. :)
    Szerokiej i szczęśliwej drogi! Pewnie fajnie tak się wraca do Domu...!
    uściski!♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale zdjęcia przepyszne:)))
    Życzę szerokiej drogi do PL!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Szerokiej Drogi i Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wesołych Świąt,i udanego pobytu w kraju:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Laseczki są bardzo świąteczne. I bardzo je lubię;) A ty Madziu jak zwykle proponujesz nam tu pyszności. Mniam;):):)) Ściskam kochana

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale pycha !!! Muszę poszukać takich laseczek kusicielko;)
    Pozdrawiam cieplutko i szczęśliwej drogi życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Szerokiej drogi i wspanialego wypoczynku w Polsce!!!! :***********Buziaki Madziu :O)

    OdpowiedzUsuń
  17. Święta w Polsce mają swój urok, a ja uwielbiam łakocie pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  18. Mufinki wyglądają cudnie :)
    Szerokiej drogi i wesołych świąt!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  19. Na pewno są pyszne ale jak to ślicznie wygląda !!! Szerokiej drogi Madziu!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. mniam, wyglądają przepysznie :-) Wszystkiego dobrego z okazji świąt :-*

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie pomysłowe!!! świetne!
    Serdeczności ślę!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie jadłam a chętnie;))
    Szerokiej drogi Kochana...wspaniałych Świat!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz