O(d) kuchni...

Dziś, trochę kontynuując temat zasłonek i poduszek, które są przecież w bezpośrednim sąsiedztwie, zapraszam Was do mojej kuchni.
Kuchnia - brzmi dumnie, ale to tak naprawdę bardziej fragment pokoju. Jak widzicie, to maleństwo :-)
Niektóre z Was, szczególnie szczęśliwe posiadaczki dużych kuchni w domach, moga zachodzić w głowę,
jak ja się tu ze wszystkim mieszczę? Ano, jeszcze jakoś daje radę, ale wkróce to już będzie na zasadzie zastępowalności pokoleń :-) Stare będzie musiało odejść,
żeby zrobic miejsce na nowe :-)
No i co tu dużo pisać? Proste, białe szafki na połysk (IKEA), blat drewniany dębowy.
To, co się dało schować (lodówka, zmywarka) -  schowane. Miała być wyspa, no ale jak widać, oddryfowała w nieznane rejony :-)
Nad blatem jest barwione szkło hartowane (od poczatku wiedziałam, że nie chcę ceramiki, bo nie wyglądałoby to dobrze w tak "pokojowym" wnetrzu), które bardzo się sprawdza, przede wszystkim jest bardzo praktyczne, ale i dekoracyjne. Całość - skromnie, prosto, bez szaleństwa (jak i całe mieszkanko).




Komentarze

  1. Witaj,
    patrząc na ilość szafek i tak masz więcej niż ja będę mieć hihi
    także aż tak mała to ona nie jest ;)
    Przestronna, skromna, z wyczuciem i czyściutka !
    Bardzo mi się podoba :)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  2. Kuchnia piękna jak z katalogu!!!!
    Super, tak przejrzyście!!! i to cudne duże okno!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo , bardzo fajna kuchnia :) moja mimo że nie w pokoju , dużo większa nie jest :) to tak na pocieszenie , lubię takie proste ale ze smakiem kuchnie ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba,za jakiś czas będę urządzała kuchnię,połączoną z pokojem i tak sobie myślę,że szyba na ścianie to świetny pomysł.Pięknie mieszkasz!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Boskie blaty! I to ogromne okno w kuchni! moje marzenie, kocham takie jasne świetliste wnętrza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczna kuchnia :-) A szafeczek wcale nie masz malo :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne detale: napisik, gwiazda i te czarne glinianie pojemniki! pięknie naprawdę choć rzeczywiście podziwiam jak się mieścisz ze wszystkim. może to kwestia wiszących szafek. ja ich nie mam.
    poza tym zapraszam do mojej zabawy :-).
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Widziałam już dużo mniejsze, a najważniejsze jest to, że jest własna:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoja kuchnia mówi dużo o Tobie! Szyk,elegancja i wyczucie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No elegancjo Madziu, naprawdę wszystko tak dopracowane w najdrobniejszym szczególe:) Pewnie Ci się milej się gotuje?

    OdpowiedzUsuń
  11. uwierzcie dziewczyny, że w rzeczywistości jeszcze piękniej to wygląda:)cała Madzia: elegancja, minimalizm, prostota i wielka skromnośc:)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowna kuchnia , rewelacyjne dodatki :) o jak ja marzę o kuchni :) moja już jest w opłakanym stanie -
    ale nie od razu Rzym zbudowano ;))) więc muszę grzecznie czekać ;)ściskam ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekna ta Twoja kuchnia. Piękna w całej swojej prostocie. Pozdrawiam Basia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za zaproszenie do kuchni, bo to dusza całego domu. Piękna, elegancka i bardzo stylowa. Okno balkonowe dodaje charakteru. Już wiem gdzie się rodzą Twoje przepiękne potrawy.! A czy mogę wejść do pokoju ? ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna kuchnia, jasna, elegancka, delikatna. Blat drewniany fajny. Czekam na nowe gotowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudnie,wspaniały klimat stowrzyłas,podoba mi sie połączenie kolorystyczne, obłędna jest tapeta w paski...tapeta prawda?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem na etapie planowania aneksu kuchennego w moim pierwszym mieszkaniu. Mam nadzieję, że uda mi się uzyskać taką prostotę, czystość i charakter - wszystko w odpowiedniej dawce. Jest pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  18. hihihi no wlasnie, po skandynawsku :)
    ja tak lubie ale u innych, u mnie jakos to do niczego nie pasuje i trzeba by calosc domu przerobic a poki co fundusze ida na inne rzeczy :)
    piekna ta Twoja mala kuchnia, klimat so british, a jednoczesnie elegancko skandynawsko :)
    tylko usiasc i napic se herbatki
    buziole zimowe, u mnie dzis snieg!! taki prawdziwy, lepki ze az balwana zrobilismy! wielki to wyczyn bo zima u mnie nieczesto

    OdpowiedzUsuń
  19. Elegancka ta Twoja kuchnia i super ze masz wyjście na ogród....Lubie kupować w tym sklepie...Całuski pa....

    OdpowiedzUsuń
  20. Mała ale świetna! Bardzo mi się podoba! Zostaję na dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniała kuchnia! wcale nie musi być wielka, ważne , ze jest estetyczna, funkcjonalna i przejrzysta. Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  22. piękna kuchnia. bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  23. podoba mi się! białych kuchni jest od groma, ale ta zieleń z blatem ładnie zagrała i Twoja fajnie się wyróżnia. Szkoda trochę, że szafki nie są pod sufit, bo to zmarnowane miejsce.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każde słowo tu pozostawione jest dla mnie niezwykle ważne!!Jeśli masz jakieś pytania zostaw mail w komentarzu-odpiszę na pewno!!!

Popularne posty