17.8.14

Warsaw coffee days

Witajcie :-)

Tak, odbywają się takie kawowe dni w Warszawie!!
I to zawsze wtedy, gdy odwiedzamy nasz domek.
Zresztą sama je organizuję :-)
Bo wiecie....
Kawa we Włoszech smakuje bosko,
nawet kawka w Niemczech jest pycha!!
Ale jakoś najlepsza jest ta wypita "u siebie".


Oprócz delektowania się napojami z wysoką zawartością kofeiny szlifujemy tzw bruki :-)
Czyli spacerujemy to tu, to tam.


O, np po sklepach :-)


Czy mi się wydaje, czy żagiel jest krzywy??


Na Pasażu Wiecha zawsze robię fotkę.
To bardzo fotogeniczne miejsce, nieprawdaż??
Pamiętacie to miejsce z jednego z odcinków 07 zgłoś się??


Na pasażu pojawiła się nowa knajpka o bardzo wymownej nazwie Słoik :-)
Pełno w niej słoików w różnym wydaniu - zarówno tradycyjne weki jak i  słoikowe lampy.
Zajrzyjcie tam koniecznie przy okazji!!


Oczywiście Polish cuisine :-)


Kawusia z przesłaniem :-)


No to w drogę!!


Przypominam i serdecznie zapraszam na moje CANDY - tutaj.
Pozdrawiam Was bardzo cieplutko i dziekuję, że zaglądacie!!
Do napisania (które nie wiem, kiedy nastąpi)!
Pa, pa!!!

XOXO

34 komentarze:

  1. niestety Warszawę widziałam tylko dwa razy i to w przelocie....z okien samochodu:( a szkoda;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się wybieram niedługo na weekend. Zajrzę do Słoika, hihi, fajnie brzmi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne ujecia i piękna TY kochana!!!
    Ślę cieplutkie uściski:):)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę kawowych dni :)) od Warszawy dzielą mnie setki kilometrów, a miło wspominam ubiegłoroczny pobyt w mieście - w które pokochałam :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrej zabawy i pysznej kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknych chwil w Warszawie i smacznej kawki:)))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też mam kawowe dni :-) dzisiaj była świeżo mielona ;-)
    Fajne zdjęcia
    Pozdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tym się zgodzę, bo w domu (tym pierwszym) zawsze smakuje najlepiej ;)))
    Cudownie wygladasz Madziu. Pozdrawiam gorąco :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak pięknie wyglądasz :) kawa w domu i mi smakuje najlepiej, i najlepiej zawsze z tego samego kubka :) Świetna nazwa Słoik - podobają mi się takie proste nazwy restauracji. U nas we Wrocławiu jest Zupa - mała knajpka, gdzie serwują tylko zupy - ale jakie zupy! Też żagiel też mi się wydaje krzywy - złudzenie? Madziu pozdrawiam bardzo serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też nie wyobrażam sobie dnia bez kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Do 22.08 - 15% RABATU na wszystkie nasze produkty. Zapraszamy serdecznie! www.sohomely.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Madziu, miło Cię widzieć na wakacjach w Polsce:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ;*** miło Cię widzieć ;***

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia i piękna TY Madziu:)
    BUZIAKI

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale fajnie czas Ci upływa:)) ja wczoraj zjechałam z wakacji i nie mogę ogarnąć rozgrardiaszu... Prania tonę mam. Albo dwie... Ale i kawka jest:) Uściski!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę wyciągnąć męża do stolicy bo jeszcze tam nie był, a ja przy okazji poszukam ciekawych miejsc ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale zatęskniłam za stolica po twoim wpisie.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kawa w dobrym towarzystwie w Warszawie musi być pyszna:) A ten odcinek 07 oglądałam wczoraj:) Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  19. ... o tak smak kawy we Włoszech to zupełnie coś innego!

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie tam nie po drodze Madziu, ale kawkę z tobą bym wypiła:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Breakfast seems like a huge challenge, since it is so
    common in our society to eat toast and cereals, however there are some
    tasty options that are child-friendly. Which is a moist, fertile land in and around Western Asia,
    the Nile Valley and the Nile Delta of Northeast Africa. Now we hear, wheat for man, oats
    for the horse and such.

    Here is my site ... Dr Peter Osborne Gluten Free Diet

    OdpowiedzUsuń
  22. Kawa to mój ulubiony napój :-)
    ściskam :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. O tak, własna kawa to jest to!:) Macham ciepło!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Do Warszawy też mam daleko :) ale kawkę to bym tam wypiła :)Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. wyjazd do Warszawy planuje już od dawien dawna i zawsze coś mi staje na drodze więc miło było choć wirtualnie pospacerować z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  26. kawusie uwielbiam, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Tez nie tak dano z przyjemnoscia szlifoalam warszawskie chodniki :) ta knajpka "sloiki" to dla mnie nowosc, mysle, ze ma przyszlosc! :) kawusia faktycznie w domu najlepsza. z przyjemnoscia ogladam u ciebie na zdjeciach znane i lubiane warszawskie katy :) pozdrawiam Madziu!

    OdpowiedzUsuń
  28. Kochana Madziu zapraszam Cię na moje pierwsze urodzinowe candy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Lovely bag and cardigan :) M&MFASHIONBITES mmfashionbites.blogspot.gr

    OdpowiedzUsuń
  30. świetnie tutaj u Ciebie ! :)

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo tu pozostawione jest dla mnie niezwykle ważne!!Jeśli masz jakieś pytania zostaw mail w komentarzu-odpiszę na pewno!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...