Trochę papierkowej roboty...

...... czyli prościej sie już nie da :-)
Kiedyś natrafiłam na zdjęcie prostego łańcucha z gwiazdek i tak mi się spodobał,
że też sobie taki szybciutko zrobiłam. Proste rzeczy są dla mnie napiękniejsze:-)




Z rozpędu powstała jeszcze jedna girlanda, zawisła na razie na oknie w "dużym" pokoju:



Prezenty, pewnie jak u większości z Was, zostały zapakowane w papier pakowy i ostemplowane:


 Po pakowaniu prezentów zostało mi papieru i tasiemek i wyszła z tego taka oto choineczka:


A teraz zmykam ubierać choinkę - czas najwyższy!
Miłego pichcenia i sprzątania wam życzę:-)

Komentarze

  1. ślicznie zapakowałaś te prezenty:)przepięknie, tak prosto a tak efektownie!!!chyba muuuszę pożyczyć od Ciebie ten stempelek-reniferek(CUDO!!!), bo wiesz, że sciągnę od Ciebie te karteczki, prawda???!zostajemy do poniedziałku,więc mam nadzieję,że będziesz miała chwilę, żebym mogła do Ciebie wdepnąć???marzy mi się też, że kiedyś się umówimy na wspólne robienie kartek świątecznych!w końcu co dwie głowy to nie jedna!buziaki moja inspiracjo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta girlandka z nutami jest śliczna:), a prezenty pięknie wyglądają w tym papierze, a ja jeszcze nie popakowałam:)
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne dekoracje !
    Moje prezenty również już gotowe, niestety w sklepowym papierze ale z lizakiem cukrową laseczką hihi
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  4. Magda śliczne dekoracje porobiłaś, ja też uważam, że to co najprostsze to najładniejsze. Prezenty popakowałaś pięknie, też lubię pakować w szary papier i delikatnie ozdabiać, jak dla mnie tak pakowane prezenty mają najwięcej uroku. Ściskam...

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi się podoba! a ja jeszcze prezentów nie popakowałam ;( wszystkie dzieciaki w domu i nijak nie da się choć na chwilę wymknąć :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się proste jest wspaniałe!!!
    prezenty cudnie zapakowane nie ma to jak szary papier!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Super fajoskie ozdoby, proste a jak efektowne !!!!
    Też w tym roku stawiam na szary papier !!!!
    Zdrowych , ciepłych Świąt !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysłowa choineczka :) Madziu, życzę Ci i całej Twojej rodzinie spokojnych, zdrowych i kolorowych Świąt!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wesołych Świąt:)
    Życzy Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  10. Prosto ale za to jak uroczo!
    Spokojnych świąt :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Zwykłych cudów w te piękne Dni Wesołych Świąt życzy Dusia

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, aż trudno uwierzyć, że znalazłaś na to wszystko czas:D Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Prezenty...prezentują się pięknie...:):):)
    A girlanda...urocza!!!te małe białe dzwoneczki...gdzie Ci się udało kupić...?
    Mam, ale takie maleństwa...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz