Juta, cyna i jingle bells :-)

Witajcie!
Przede wszystkim dziękuję Wam serdecznie za życzenia urodzinowe dla mojego Maksa!
Niektórzy nawet złamali swoją twarda politykę "ja komentarzy nie piszę" (hugs and kisses Alice!).
Jak miło:-)
Jeszcze raz - wielkie dzięki za miłe słowa! XOXO
Druga rzecz z jaką sie tu dzis pojawiam, to kilka moich wytworków w temacie dekoracji
przedświątecznych. 
Wszystko bardzo proste, ale że robię sto rzeczy jednocześnie, więc trwa to i trwa....
A efekty? 
Wianuszek z juty plus troche tiulu dla kontrastu, dzwoneczki i papierowe serce.
Serduszko powstało z dwóch zszytych ze sobą, w środku wypełnienie z płatków do demakijażu:-)
Zawieszka z "jingle bells" i "instalacja" z domkami i gwiazdkami cynowymi.
Wkrótce w miejscu gałązek stanie choinka:-)
No, i to by było na tyle.
Miłego popołudnia!







Komentarze

  1. Super wieniec :)Kiedy ja się wreszcie nauczę je robić? Pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
  2. tak lubię :)) ale jakie domki piękne !!! ściskam

    OdpowiedzUsuń
  3. Your home is so pretty...and the wreath is adorable. Sending you oodles of joy for a very blessed week.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe dekoracje poczyniłaś, uwielbiam takie naturalne, w stylu eko;)
    Wianuszek mnie oczarował;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne dekoracje, bardzo mi się podobają. Wianuszek wyszedł Ci super a te domki lampiony.... Basia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój ukochany worek z Juty !!! Mama mija !
    Śliczny wianek- podasz mi przepis na maila ? Prosze, proszę :D hihi
    Pozostałe dekoracje również super!
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie proste a jakie piękne:) Ten wieniec:) I nie potrzeba ostrokrzewu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, fajnie juta jest dobra do wszystkiego, śliczne serducho błyszczące druie jakie pomysłowe. Dekoracja super pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie!!!fajny pomysł z tymi lampkami z tiulem, ja spróbuję z koronką?no i wieniec świetny!wsz tak jak lubie, biel, eko, sznurek, juta....uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale śliczności wyczarowałaś jak dla mnie super.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pieknie, jak zwykle u Ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ...w życiu nie wpadło by mi do głowy wypełnić papierowe serduszko czymkolwiek a tym bardziej płatkami kosmetycznymi, ja to bym takie płaskie zostawiła pewnie,- ...pomysłowa "bestia" z Ciebie :)))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każde słowo tu pozostawione jest dla mnie niezwykle ważne!!Jeśli masz jakieś pytania zostaw mail w komentarzu-odpiszę na pewno!!!

Popularne posty