Yey it's birthday + Muffin Day!!!!

Witajcie:-)

Tak, to dziś!
Mój blog obchodzi drugie urodzinki!
Dokładnie dwa lata temu wymęczyłam pierwszego posta,
którego możecie zobaczyć tutaj.
Nie polecam jednak, bo wiekszość moich pierwszych postów
nadaje sie tylko i wyłącznie do wykasowania:-)
Gdy zakładałam bloga nie miałam pojęcia ile czasu potrzeba na to wszystko,
że nie wystarczy pstryknąć na szybko fotki i wrzucić do sieci:-)
Nie miałam żadnej wizji, żadnego planu, ot - żywioł:-)
Pierwszy post jest oczywiście muufinkowy,
bo blog miał być właśnie o muffinkach.
W tym temacie  się akurat niewiele zmieniło,
bo nadal lubię i piekę cupcake'i pod różnymi postaciami
i przez ten dwa lata sukcesywnie męczyłam Was swoimi
poczynaniami w tej dziedzinie:-)


Ciekawostka: kiedy zakładałam bloga nie miałam zielonego pojęcia,
że istnieją polskie blogi o podobnej tematyce, jak mój:-)
Wiem, trudno w to uwierzyć, ale tak było!!
Pewnie takie skrzywienie zawodowe;
obracałam się w anglojęzycznej blogosferze,
podglądałam to i tamto.
Dopiero kiedy zostałam posiadaczką własnego bloga
odkryłam naszą rodzimą blogosferę!!
Poznałam Was i nie mogłam sie nadziwić, że jest tyle pięknych polskich blogów!!!!


Wiele z Was zaczynało mniej więcej w tym samym czasie co ja,
niektóre z blogów umarły śmiercią naturalną, ale większość jest i ma się dobrze:-)
Stastystyki? Liczby? Hmmm.....
U mnie raczej szału nie ma:-)
Porównując blogi o podobnym stażu łatwo stwierdzić, że liczba tzw obserwatorów
jest czasami i o połowę mniejsza:-)
No, ale za to licznik odwiedzin kręci się przyzwoicie
a przede wszystkim Wasze komentarze to jest to,
na co najbardziej czekam i co najbardziej cieszy!!!!


W zeszłym roku obchodząc pierwsze urodzinki
wymysliłam sobie Dzień Muffina,
więc konsekwentnie dziś, 9 kwietnia 2014 roku,
Drugi Dzień Muffina uważam za otwarty:-)
Tym razem upiekłam muffinki w słoiczku,
które są niezwykle łatwe w transporcie:-)
Wystarczy zamknąć wieczko i po prostu wrzucić słoiczek do torebki!
Topping jest z uprażonych na suchej patelni pianek,
taka namiastka grillowanych nad ogniskiem marshmallows :-)


Wpadnijcie koniecznie jutro!!!
Mam coś dla stałych abonentów:-)
Buziaki!!!!
XOXO

Komentarze

  1. hmmm, czego by tu życzyć muffinowi w tym jego dniu? może żeby często się pojawiał w Twoich wpisach, w coraz to smaczniejszych odsłonach. :P
    a Tobie Madziu w te drugie urodzinki bloga życzę, abyś nadal czerpała wiele satysfakcji z jego prowadzenia i żeby Ci się to przypadkiem szybko nie znudziło... niech Ci się nadal kręci przyzwoicie! :D
    Sto lat! :) Basia

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego dobrego !
    Wznosze toast zielona herbata o smaku truskawkowego muffina !

    OdpowiedzUsuń
  3. no to oby jeszcze wieeeleee lat bloga i kilogramy muffinek upieczonych i zjedzonych Ci życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow wszystkiego najlepszego Madziu! :-)
    teraz pewnie przekonałaś się po raz kolejny jak szybko biegnie czas ;)
    dużo muffinków zatem życzę na blogu jak i talerzu :D :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję pięknego, kreatywnego blogu, który wyróżnia się w blogo-świecie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. To gratulacje Kochana:)) Myślę, ze każdy z nas miał podobne początki w kwesti blogowej kilka lat temu.
    Dla wiekszości z nas była to spontaniczna decyzja bez wiekszego ukierunkowania.
    To dzisiaj możesz celebrować, są powody do usmiechu :)))
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję dwóch latek. Cieszmy się naszą obecnością, róbmy to, co lubimy najbardziej i wspierajmy się, kiedy trzeba. Pozdrawiam i cieszę się, że jesteśmy w tej samej rodzinie.

    OdpowiedzUsuń
  8. W tym miłym dniu życzenia niegasnącej weny twórczej,dalszych niesamowitych inspiracji i 100 lat w blogosferze!

    OdpowiedzUsuń
  9. Magda wobec tego gratuluję ;-)... Ja bardzo lubię do Ciebie wpadać, bo piszesz w sposób lekki i o sprawach, które mnie interesują wielce ;-). Ja mam nadzieję, że i do takich urodzin wytrwam... ale jeszcze przede mną pierwsze urodzinki ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że wytrwasz, trzymam kciuki:-) Pozdrawiam gorąco!

      Usuń
  10. Moje gratulacje i życzenia długiego blogowania, ja niedługo obchodzę rocznicę:))

    OdpowiedzUsuń
  11. No to ogromne gratulacje i kolejnych lat w blogowym świecie życzę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana lubię tu wpadać do Ciebie i obserwowac Twoje pomysły. Życzę Ci bys dlaej z radością prowadziłą bloga dla siebie samej i dla tych którzy tu zaglądają, bys nie przejmowała się liczbami i wskaźnikami, bys cieszyła się życiem i zarażała tym innych jak dotąd. Całuje i gratuluję rocznicy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję za piękne zyczenia i przemiłe słowa!!!! Pozdrawiam gorąco!!!

      Usuń
  13. Zawsze mam problem ..co życzyć i czy życzyć w taką rocznicę ?:-) Ale Madziu , chciałabym ,abyś nadal czuła radość z pisania i bycia tutaj :-)
    A mufin w słoiku ? Genialnie ! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to są baaaardzo dobre zyczenia na blogowe urodzinki:-) Dzięki!!

      Usuń
  14. Gratulacje dla Ciebie za genialny blog i dla pana MUFFINA:)))
    ps. dziś też są imieniny mojego Mamelka:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No coś takiego!!!! To musisz koniecznie z tej okazji upiec muffinki:-) Albo wpadaj do mnie na moje:-) Sto lat dla Mamelka!!!!

      Usuń
  15. Gratuluję drugich urodzinek! :) Jaksie super muffiny! W słoiku? :) Super pomysł!:)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Życzę Ci, abyś świętowała z nami jak najdłużej Dzień Muffina :)
    Czekam na kolejne przepisy i pomysły :)
    Pozdrawiam :))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  17. Moje gratulacje! Dwa latka to już całkiem niezły wiek;) Każdy jakoś tam zaczynał, ja też patrząc po roku na moje pierwsze posty pacam się po głowie i śmieję sama z siebie;) Happy muffin day!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, teraz tylko czekać na bunt dwulatka:-) Pozdrawiam gorąco:-)

      Usuń
  18. Twoje muffiny zawsze przyciągały smakowitością:))). Gratulacje i serdeczności z okazji drugich urodzinek:)))
    buzi

    OdpowiedzUsuń
  19. Twój blog nie od dziś jest jednym z moich ulubionych:) Tyle kreatywności i smaku- a wszystko w blogowej pigułce:) Wpadam, zażywam jak codzienny lek i od razu mi lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przedawkuj, i nie uzależnij się :-) Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za miłe słowa!

      Usuń
    2. właściwie to ja kocham swoje uzależnienia:) Żyjemy w idealnej harmonii nie od dziś:)

      Usuń
  20. Wszystkiego najlepszego :) Uwielbiam do Ciebie zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję rocznicy i życzę kolejnych :) muffinki mmmmmniam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Z okazji i przy okazji dwóch latek zycze samych slodkosci i kolejnych apetycznych postów a ja pozwolisz zasiade i się poczestuje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje, życzę kolejnych latek blogowych równie udanych jak ostatnie dwa lata:-)
    muffinki wyglądają przepysznie:-) pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jako stały abonent ;) składam Ci najlepsze życzenia! :) Wielu kolejnych lat w blogowej sferze, nowych czytelników i wielu, wielu komentarzy, ponieważ wiem, że to one są motorem napędzającym :) A muffiny w słoiku - są tak apetyczne, że aż mi przykro, że obiecałam sobie kilka dni detoxu :) buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. O matko , to już dwa lata !!!!?????
    Czas leci, nie ma co !!!!! a wydaje mi się , że nie dawno zaczęłyśmy, u mnie 1,5 roku.
    Dalszego blogowania Kochana i rozpieszczaj nas zapachem i widokiem mufinkowym, :):):)

    OdpowiedzUsuń
  26. To juz dwa lata!!!! Ale ten czas leci Madziu:) Gratuluję i życzę wiecej takich ciekawych postów, bo Ty kochana nieustannie mnie inspirujesz i zaskakujesz bardzo pozytywnie:))))
    Całusy urodzinowe ślę!

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratulacje :))) U mnie rowniez za pare dni stukna dwa lata ;)))

    OdpowiedzUsuń
  28. Życzę kochana, twojemu cudownemu blogowi jeszcze wielu urodzinek i dużo muffinek!!!!!!!!!
    Madziu, jestem wielką fanką twojego bloga!!!!!!!
    Ściskam Cię kochana

    OdpowiedzUsuń
  29. a JA?????? jako ten nowy abonent co to patrzy na listę i widzi all things pretty ..chwilę ten tegowuje w głowie ,po czym doznaje olśnienia ..AAAAAAAA MAGDA!!!!!! ja też mogę ???? jutro i pojutrze ???? buziole :)i wszystkiego najlepszego dwulatko :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Życzę Twojemu blogowi wszystkiego naj, naj...bardzo przyjemnie u Ciebie, będę regularnie Cię odwiedzać:) Zapraszam również do siebie, będzie mi miło http://murawskaagata2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Najlepszego Madziu!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Magda, wielkie życzenia i wielkie gratulacje!! Ja tylko powiem od siebie, że odkrycie Twojego bloga było i jest dla mnie odkryciem nowego kontynentu! Dziękuję za wszystkie inspiracje i czekam na więcej! Buziak urodzinowy**

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam muffinki :-) tez dlatego, że fajnie się robi z dziećmi :-)
    Dobry pomysł ze słoiczkiem :-)
    Gratuluję rocznicy i pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  34. spóźniona ,ale wszystkiego dobrego i nastepnych blogowych lat z nami , ja bardzo lubię do Ciebie zagladać :)
    pyszne muffinki
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  35. Wszystkiego dobrego ... a patrząc na na to cudeńko to jeszcze słodkiego :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Madziula życzę Ci samych sukcesów blogowych i nie tylko ;) a Twoich inspiracji nigdy dość!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  37. Troszkę późno, ale życzenia i gratulacje szczere od serca! Idź w tym kierunku, jesteś w tym świetna! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz