Egg or Muffin? (+wyniki rozdawajki)

Witajcie!!

Odwieczne pytanie:
co było pierwsze, jajko czy muffin??
No oczywiście, że jajo:-)
Tak, tak, nic Wam się nie przywidziało!
Upiekłam muffinki w wydmuszkach:-)


Kiedyś takie jaja wpadły mi w oko w sieci,
same rozumiecie, musiałam spróbować:-)
Upiekłam na razie trzy, tak na próbę, wyszły ok.
Smakują tak jak zawsze, skorupka daje się obrać
(myślałam, że będą z tym problemy).


Jak zrobić takie jajo-muffiny?
Potrzebujemy wydmuszki, wyparzone oczywiście dokładnie,
jedna dziurka musi być troszke większa,
żeby łatwiej było napełnić skorupkę ciastem.
Ja użyłam najprostszego przepisu na muffinki,
napełniłam wydmuszki do połowy,
umieściłam je w blaszce na muffinki
i piekłam jak zawsze.


Wersja dla mniejszych leniwców niż ja:
można takie jaja polać polewą czekoladową
i udekorować pisakami z glazurą,
wyglądałyby jak prawdziwe pisanki:-)


A teraz przechodzę szybciutko do sedna sprawy,
czyli wyników rozdawajki:-)
Przyznaję, nie spodziewałam się takiego zainteresowania!!!
Wygląda na to, że muszę wprowadzić nową tradycję:
Cykliczne Rozdawajki Abonamentowe:-)
Obiecuję, że będą!!!!
Tymczasem.....Mr. Random wylosował (odliczając oczywiście podwójne komentarze)

ABONENTKĘ,
którą prosze o szybciutkie podanie adresu:-)

Dziekuję Wam za tyle wspaniałych komentarzy!
Szkoda, że zestawik jest tylko jeden,
chętnie obdarowałabym Was wszystkie,
jestem pewna, że każda z Was zrobiłaby z niego niepowtarzalne czary-mary:-)
Cóż.....
Do następnej rozdawajki!!!!

Miłej niedzieli!!
XOXO

Komentarze

  1. Ale jaja-muffinki w skorupkach!!! Nie wpadłabym na to ;p U mnie tez będą muffinki ale w wersji tradycyjnej :)
    Dzięki kochana za zabawę i czekam na kolejną!
    Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie, no Ty to masz pomysły. Jajka z niespodzianką! Rewelacja. Dziękuję za zabawę i gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  3. muffiny w skorupkach? Ty to jednak MacGyver jesteś :P
    dzięki za zabawę i gratulacje dla Magdy! :)
    Pzdr! B.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajny pomysł !!!!! - jajko z niespodzianką.... pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł. W sam raz na Wielkanoc. Pozdrawiam : ) jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż dwa razy musialam kliknąć w link, bo mi się wydawało, że to niemożliwe! Bardzo się cieszę z wygranej:D

    OdpowiedzUsuń
  7. no takich muffinek to ja jeszcze nie widziałam :-) super pomysł :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapomniałam dodać, że TAKICH muffinek to jeszcze nie widziałam!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla zwyciężczyni! I fanfary dla Ciebie za muffinki w skorupkach - CZADOWE!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. ale miałaś pomysła:)
    wyglądają smakowicie i oryginalnie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje skorupki właśnie pomalowane się suszą i czekają na dalszy plan działania, ale czegoś takiego to chyba bym nie wymyśliła - pomysł boski :) więc w zasadzie jakby pieczone jaka na twardo :)
    Pozdrawiam
    M

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale pomysł! Nigdy wczesniej takiej propozycji nie widziałam. Muffin w skorupce - kto to wymyslil, powinien dostać jakąś nagrodę za kreatywność:))
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  13. Tyle zastosowań skorupek a ja przed świętami tak dużo ich nawyrzucałam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo pomysłowo i szczerze mówiąc nigdy nie spotkałam się z taką wersją muffin:)
    Miłej i słoneczne niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  15. Muffinki, czyli coś słodkiego na każdą okazję. Brawa za pomysł na wielkanocne muffiny, zastanawiam się czy na Boże Narodzenie dasz radę zrobić wersję w bombkach ;D ... Miłej i słonecznej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale jaja!
    Podoba mi się pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  17. Niesamowity pomysł z tymi muffinkami :-)
    Gratuluje Zwyciężczyni!
    Miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale pomysł ! Rewelacja. Myślę, że też uda mi się wypróbować ten sposób przed Świętami.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Magda na pewno dobrze spożytkuje te przydasie :-) - gratuluję !
    A Tobie dziękuje za super zabawę :-)))

    Ps. jaja bardzo wymyślne ,ale pomysł mi się podoba!! Chyba trzeba będzie wypróbować :-) Chociaż ostatnio jakąś niechęć do wszystkiego mam :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale sprytnie to wymyśliłaś. Super pomysł z tymi skorupkami.
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  21. Magdo, one są prześwietne!! Pokazałam mamie i jak czasu starczy to też takie zrobimy :) :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Super !!! Poddałaś mi pewną myśl, może upiekę w skorupkach pasztet.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow, Madziu jestem pełna podziwu. Pomysł po prostu boski!:-)
    gratulacje dla zwyciężczyni....
    Buziaczki wiosenne kochana

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje dla Magdy!!!!no i pomysł czadowy:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje dla zwyciężczyni. A muffinki pomysł pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  26. O Boże co za jaja:) Jesteś niesamowita:)!

    OdpowiedzUsuń
  27. gratuluje!

    a te jaka... mega oryginalne!Pierwszy raz widze:)))

    OdpowiedzUsuń
  28. Fantastyczny pomysł!!!!!!!!!!!!!!!!! Ty chyba chyba jesteś kosmitką Madziu, masz takie pomysły...

    OdpowiedzUsuń
  29. dzięki za zabawę :-) gratulacje dla zwyciężczyni :D

    fajny pomysł z wydmuszkami :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale pomysł! Mega normalnie :D

    OdpowiedzUsuń
  31. No nie! Czegoś takiego jak żyję nie widziałam! ależ masz słodkie pomysły!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz