Tagi świąteczne i świeckie przy okazji

Witajcie:-)

Deko wielkanocne part 2:-)
Transferuję ostatnio nie tylko poszewki,
ale i mniejsze formy.
Po szyciu pozewek zostało mi trochę lnu,
z którego uszyłam tagi/zawieszki
z motywem króliczka.

Stwierdziłam, że wygląda to całkiem przyzwoicie i...
produkcja ruszyła:-)
Jak już coś robić to hurtem, prawda?
Wąsiska (musza być!), piórka, czajniczki, nożyczki
i parę innych vintage'owych motywów...


Tagi, jak już wspomniałam, uszyte są z lnu,
w środku jest wypełnienie (tzw ocieplacz).
Jak widać nie do końca mogłam się zdecydować na wykończenie,
zszywać wewnątrz czy na zewnątrz i postrzępić?
fastryga zielona czy czarna?
może po prostu przeszyć czarnym ściegiem dla kontrastu?
Tym oto sposobem wersji jest kilka:-)


Takie tagi najlepiej chyba będą wyglądały przy prostych, szarych torebkach na prezenty
(tak, tak, sniadaniówkach!)


Która wersja Wam najbardziej się podoba?
Ja jeszcze swojej nie wybrałam:-)
Życzę Wam miłego weekendu
i przypominam o Abonentowej Rozdawajce.
Ciao!

XOXO

Komentarze

  1. jak dla mnie najlepiej prezentuje się wersja z postrzępionymi bokami, piórko i wąsy są super:-) miłego dnia:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. przecudne:) z piórkiem i wąsami bomba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się chyba tego transferu nigdy nie nauczę ;-)...a jak widzę te tagi to znów mi się chce umieć ;-)... świetnie wyszły. Buziaki i dobrego dnia ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu, mi transfer nitro tez slabo wychodzi, kup sobie papier transferowy (do tzw naprasowanek) I po bolu:-) pozdrawiam!

      Usuń
  4. Z piórkiem super :) Kiedy ty to wszystko robisz? Śpisz w ogóle? :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śpię:-) I to dużo:-) Pozdraiwam:-)

      Usuń
    2. Magdo pozwoliłam sobie wyróżnić Twój blog jako "Liebster Blog"

      Usuń
  5. No Kochana, bo tego nie da się wybrać są piękne i to wszystkie! Buziaki! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No kurcze nie wiem który najbardziej podoba mi się, raczej wszsytkie! Bo królicek jest przesłodki, o wąsach wciąć marzę a to piórko mmm ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Superanckie. Świąteczne z guziczkiem jeszcze fajniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pióra i wąsy wymiatają !

    OdpowiedzUsuń
  9. piórko, wąsy, przeszyte maszynowo kontrastową nitką - najpiękniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  10. A mnie najbardziej spodobał się czajniczek, nozyczki i piórko. Super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne masz pomysły, bardzo fajne zawieszki będą:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietne:) ta z pioreczkiem jaka fajna:))

    OdpowiedzUsuń
  13. genialne!piórko, czajniczek, wąsy - ekstra pomysły!;)
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  14. czajniczek, nożyczki i piórko!!! Moje!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ach te piórka ... śliczne !!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne, najbardziej podoba mi się ten z piórkiem. Myślę, że takie tagi mogłyby mieć wiele zastosowań. Świetnie wyglądałaby z nich girlanda, dobrze też by się sprawiły jako dodatek do breloczka:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam problem, wszystkie są świetne! Ale piórko jest uniwersalne !
    Pozdrawiam,
    J

    OdpowiedzUsuń
  18. O kurcze,jakie cudne!!! Świetny pomysł!!!! Obydwa wykończenia ładnie się prezentują!
    Piórko to mój faworyt ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Madziulka , pięknie to wyszło :-) Sprzedajesz ?:-))

    OdpowiedzUsuń
  20. Ależ super, bardzo fajny pomysł z tymi zawieszkami. Pieknie wygladają.
    Udanego weekendu życze.

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie podoba się wszystko!!!
    Oj szalejesz Magda, szalejesz.... ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajna maszynka. ty zawsze fajne sprzęty masz :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Które? Piórkowe bezsprzecznie :) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  24. te z guziczkiem są szczególnie urocze:) cudne i wiosenne:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dzięki Madziu za odwiedzinki - pięknie wyszły Twoje transfery - mnie jakoś nie wychodzą, a bardzo by mi się przydały na firanki w kuchni. - pozdrawiam serdeczniesie

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne. Ja lubię piórko najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  27. swietne tagi, ja takie tagi robiłam kilka lat temu, z użyciem nitro, kilka obrazkow udalo się ładnie odbić ale na tym moja przygoda z tym preparatem się skończyła i równiez polecam papier transferowy, wracając do tagów, ja je po ozdobieniu prasuje i takie lekko spłaszczone używam jako zakładki do książki a książek u mnie bez liku wiec zawsze są przydatne;)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale śliczniutkie. Ach, Madziu ty jesteś niesamowita i zdolna!
    Buziaczki ślę

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne zawieszki kochana:)) Jak Ty na to wszystko masz czas?

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak zwykle świetny pomysł :)
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  31. mnie też wszystkie pasują ...uwielbiam takie etykietki .....tak myślałam o jakichś fajnych do moich wianków podoczepianych ...pozdrówki

    OdpowiedzUsuń
  32. Wąsiaste i z piórkiem są super!

    OdpowiedzUsuń
  33. wąsy rządzą! ale wszystkie są świetne

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz