First Easter deco + DIY

Witajcie!!

W końcu zabrałam się za drobne deko świąteczne
i chyba nikogo to nie zdziwi,
że zaczynam od tablicy kredowej??
My oczywiście jedziemy na święta do PL,
więc jakoś szczególnie dekorować domu nie będę.
Trochę kwiatka, trochę mchu...
Jeśli chodzi o to DIY,
to zdążyło już nabrać mocy urzędowej,
wszystkie propsy przygotwane były już wcześniej,
tylko weny nie było:-)


Wiecie doskonale, że farba tablicowa to moje ulubione "narzędzie".
Ten domek-tablicę zrobiłam jakiś czas temu przycinając po prosty "tył" antyramy.
Na amerykańskich stronach często spotykałam tablice z tekstami napisanymi piękną czcionką.
Trochę poszukałam w sieci i bingo!!
Znalazłam ten oto wspaniały TUTORIAL.


Zajrzyjcie tam koniecznie,
przekonacie się same jakie to banalnie proste!!
Potrzebujecie tylko wydrukować  tekst,
pokryć lewą stronę kartki dokładnie kredą,
przyłożyć kartke do tablicy i odrysować ołówkiem - wszystko ładnie sie odbije.


Ja wybrałam tekst związany z Wielkanocą,
ale równie dobrze napis wykonany tą metodą sprawdzi się np na przyjęciu urodzinowym:-)


W dzisiejszym poście wzięli również udział:
-jajo ceramiczne (Almi decor), uparcie wciskające się na pierwszy plan oraz
-wiosenne żonkilki:-)

Na koniec chciałabym Wam gorąco podziękować za komentarze pod ostatnim postem!
Dobrze wiedzieć, że takich nie nadążających za techniką (czasami z wyboru, czasami nie)
dziwolągów jak ja jest troszke więcej.
W grupie zawsze raźniej:-)

Pozdrowionka!!!
XOXO

Komentarze

  1. a ja się zawsze zastanawiałam, dlaczego ja nie potrafię tak pięknie pisać na tablicy... :)
    w jajku się absolutnie zakochałam!

    OdpowiedzUsuń
  2. ach żonkile :-)
    Madziu Ty to masz zawsze fajne pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł. Ja noszę się z zamiarem kupna takiej farbki od dłuższego czasu i ciągle coś pilniekszego wypadca :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co moze byc pilniejszego od tablicowki:-) pozdrawiam!

      Usuń
  4. Uwielbiam takie nie za trudne i efektowne dekoracje . A jajo gdzie się ma pchać jak nie na pierwszy plan ?! :) Razem z napisem tworzą idealny duet :)
    Miłego dnia !

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny napis Ci wyszedł. Pomysł już szufladkuję w głowie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prosto i pięknie! I o to chodzi:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się, pomysły jak zawsze świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie to proste! że też wcześniej na to nie wpadłam :)
    Buźka! :) B.

    OdpowiedzUsuń
  9. dekoracja bardzo fajna i ta farba tablicowa, też ostatnio przeżywam zachwyt nad jej możliwościami wykorzystania,
    pozdrawiam serdecznie,

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się :-) I dzięki za linka do tutoriala :-) Wykorzystam na pewno :-)
    Uściski ślę :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny pomysł z napisem na tablicy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja i tak najbardziej lubię Twoją ramę ze sznurkami na zdjęcia!! Jajo się chowa:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoja prostota Madziu jest powalająca! Fantastyczny pomysł z ta tablicą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy jacsie nie powinnam czasem obrazic za ta prostote??hi hi hi

      Usuń
  14. Ale super pomysł! A ja się cały czas zastanawiam jak ja ładne coś napiszę na swoich drzwiach :))) spróbuję sposobem, który podałaś, może jakoś wyjdzie :) Rama ze sznurkami jest absolutnie fantastyczna! Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie, takie proste pomysły najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne diy , ależ jesteś pomysłowa :)))
    Miłego popołudnia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Niezastapina tablicowka :))) My niestety do Polski nie jedziemy na Wielkanoc ;)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Dla kogoś z takim talentem do bazgrolenia jak mój- to patent wprost idealny:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwsze słyszę o takiej metodzie odrysowywania na tablicy ! Ale napis wyszedł pięknie!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak zawsze pomysłowa,fajne fotki;)) Pozdrawiam serdecznie Edyta:)

    OdpowiedzUsuń
  22. U Ciebie jak zwykle pomysłowo i odkrywczo :))))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. U Ciebie jak zwykle pomysłowo i ślicznie. i zgadzam sie, zawsze masz piękne napisy na tablicach!
    Buziaczki Madziu

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana, ta farba kredowa chodzi mi od dawna po głowie:) A domek super:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochana dzięki za podpowiedź :):):)
    buziak

    OdpowiedzUsuń
  26. Ta ramka ze zdjęciami cudowna! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. :-) Ramka i jajo są po prostu takie w moim guście ,że Ci zazdroszczę :-))
    Czytałam też poprzedni post ale coś się blogger pokićkał i nie szło nic komentować .. Dzisiaj już się rozpisywać nie będę , bo może za bardzo nudziłam i to przez to ?:-)) Mój wniosek : każdy musi żyć jak mu dobrze , ot co :-)))
    Ściskam Cię mocniachno Piękna Kobieto :-)))

    OdpowiedzUsuń
  28. Madziu pomyszkowałam troszkę dziś u Ciebie :))no i teraz mam następne miejsce w sieci do którego warto zaglądać :))))wiatraczki odgapię oki ?:)))

    OdpowiedzUsuń
  29. Pomyslowo :) fajna podpowiedz :) jakie sliczne zonkilki :)))) ja powoli tez juz dzialam jaja dekoracyjne zakupione I kosz tym razem metalowy:) niewiem czy wezme ze swieconka ale do dekoracji jak nic :) Fajnie jedziesz do Polski my zostaje my w Londynie dopiero w wakacje lecimy
    Pozdrawiam serdecznie I sle buziaczki xxx

    OdpowiedzUsuń
  30. ha ha ha za dziwoląga dziękuję:) masz rację to nasz wybór i już...niech tak zostanie szkoda czasu naszego cennego...
    a pomysł rewelacja...tylko muszę dochrapać się farby tablicowej, bo jakoś mi z nią nie po drodze...ale po świętach obiecuję zakup i wtedy będzie się działo:):):)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Dzięki za piękne podpowiedzi i ładne zdjęcia na takie małe i ciekawe dodatki wnętrzarskie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajny tutek i efekt jego wykorzystania także. Bardzo lubię tablice i napisy kredą, sama takiej JESZCZE nie posiadam - myślę, że to kwestia czasu. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz