20.6.14

Italo mix

Witajcie:-)

Dziś, skoro słowo się rzekło,
Włochy na kolorowo,
choć muszę przyznać,
że wersja black&white
jest o niebo bardziej interesująca:-)
Oto mały przekrój z naszej podróży
(niestety wybór kilku zdjęć z ponad 3000 okazał się niemożliwy,
stąd troszkę ich tu za dużo):


Powyżej krzyż znajdujący się w Koloseum.
Jeśli jeszcze nie mieliście okazji tam być,
wpiszcie to na swoją obowiązkową listę miejsc do zobaczenia,
tak samo jak Muzea Watykańskie.
To nic, że trzeba odstać trzy godziny w kolejce:-)
Warto!


Architektura i wąskie uliczki zadziwiają nieustannie na każdym kroku.
Tak samo za pierwszym, jak i drugim, trzecim, czwartym razem....


Rzym leży bardzo blisko plaż Morza Tyreńskiego,
parę przystanków metrem i pociągiem i już można się smażyć na plaży,
jeśli ktoś lubi :-)
Ja zdecydowanie nie zaliczam się do tego grona,
zachody słońca jakoś bardziej do mnie przemawiają:-)


Kawusia we Włoszech jest tania i mega dobra:-)
No i wyobraźcie sobie można spotkać prawdziwego legionistę!!


Wieża w Pizie, dzięki mojej interwencji, jeszcze stoi:-)

To by było na tyle, jeśli chodzi o temat włoski,
od jutra przestaję Was zanudzać:-)

XOXO

17 komentarzy:

  1. Cóż, tylko się powtórzę - pięknie! Architektura faktycznie zachwyca i te widoki...
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Madziu a ja ogladam i wzdycham...chyba sie nie doczekam swojego wyjazdu...

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna podróż.Takie wąskie uliczki są bardzo urokliwe :)
    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  4. zanudzać?!ja tam czuję niedosyt,bo mogłabym zdjęcia z takich podróży oglądać bez końca:)
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bella Italia! Jak dla mnie to stanowczo mało tych zdjęć, ale to chyba specjalnie żeby się zorganizować i samemu ruszyć na podbój.
    Dziękuję za relację i czekam teraz na jakieś muffiny we włoskim wydaniu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. kobieto ..jak Włochami zanudzić można ???? pokaż więcej tych cudownych miejsc w których byliście ....moje marzenie taka podróż !!!!! buziole

    OdpowiedzUsuń
  7. Italiano .. Italiano :-) Cudnie .. no cóz więcej !

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe zdjęcia, nie dziwę się że trudno Ci było wyprać kilka z 3000 :) Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Alez pięknie... Śliczne zdjęcia Madziu! Widać, że było WSPANIALE!
    ściskam kochana

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli chodzi o Włochy to jedna z podróży, którą zamierzam kiedyś odbyć, w tamtych rejonach widziałam tylko Mediolan:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Najlepsze zdjęcie z wieżą w Pizie. Dobre ;-) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeju odwiedziłaś moją młodzieńczą miłość - Włochy! Nie maiłam kompa więc ciężko była mi przeglądać strony z komórki i teraz nadrabiam. Cudnie znów tam zajrzeć choćby za pomocą zdjęć. Co do kawy zgoda w 100% tak taniej i pysznej nie ma nigdzie :-). Jeśli chciałabyś odwiedzić Włochy w znośniejszej temperaturze to trzeba tam pojechać na przełomie kwietnia i maja, ale to pora gdzie są też deszcze. Myślę, że najlepszy jest wrzesień. W dzień potrafi być bardzo ciepło, ale wieczory są przyjemnie chłodne i trzeba zakładać chustę lub sweter, żeby zjeść kolację na zewnątrz. Co do Florencji to jest inna niż większość miast - jednolita architektonicznie w renesansowym stylu, który nie każdy lubi, a inni to właśnie uważają za jej główny atut. Polecam galerię Uffizi, ale trzeba poświęcić pół dnia na to. Rzym kocham nieustannie i ilość wizyt sprawiła, że po moim mieście rodzinnym i Krakowie jest to trzecie miasto które znam jak własną kieszeń. Mimo to nigdy mi się nie znudzi. I zdjęcia tych znajomych miejsc zawsze wywołują łezkę w oku. Nad morze koło Rzymu dla nielubiących opalania jak ja polecam pojechać wieczorem - zobaczyć zachód słońca, przenocować w śpiworze na plaży zasypiając i budząc się przy szumie fal oraz wschodzie słońca. Niezapomniane wrażenie. Cieszę się, że udało Ci się tyle pozwiedzać. Całusy

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo tu pozostawione jest dla mnie niezwykle ważne!!Jeśli masz jakieś pytania zostaw mail w komentarzu-odpiszę na pewno!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...