My vintage Easter

W tym roku wykorzystałam do wielkanocnych dekoracji
kilka skarbów wyszperanych tej zimy na rodzinnych strychach.
Wczoraj pokazywałam starą foremkę do babki,
dziś kolej na kolejne przedmioty.
Książeczka do nabożeństwa jest z 1930 roku
i pomijając fakt, że nie ma okładki, jest w stanie idealnym,
co jest raczej dziwne,
bo znalazłam ją u moich Dziadków,
a ich każdy dzień, odkąd pamiętam,
wypełniony jest modlitwą przynajmniej w 50% :-)
Różaniec ma ponad 50 lat.
Kiedy miałam 5 lat odwiedzaliśmy rodzinę
i tak się zakochałam w paciorkach tego różańca,
że pojechał ze mną do domu :-)
Historii lichtarzyka choinkowego nie znam,
ale takie były kiedyś w każdym domu....








Komentarze

  1. piękne są takie pamiątki, warto je uszanować i dać drugie życie...
    radosnych i wiosennych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skarby :) Oby przetrwały kolejne lata, bo to kawał historii sam w sobie!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. ile te rzeczy pamiętają, prawda???uwielbiam takie pamiątki...

    OdpowiedzUsuń
  4. piekne pamiatki
    wesolego jajka !

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej, dejvu, moja babcia miała też taka książeczkę i różaniec!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia! Jak dla mnie same skarby!!!
    Kochana, Zdrowych i pogodnych Świąt:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak to są skarby:) Radosnych, pogodnych Świąt Wielkanocnych i dużo smakołyków:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne fotki!!!
    Wszystkiego dobrego Madziu, niech te Święta będą radosne!!!!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Bezcenne pamiątki. Dla mnie takie przedmioty to prawdziwe skarby, rarytas. Uwielbiam.
    Wygląda na to, że jestem nostalgiczna. :)
    Cudownych, pięknych Świąt, Magdo! :)
    dominika

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowicie wspaniale i bezcenne...
    Wszystkiego dobrego!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekne zdjecia!!!! Radosnych i rodzinnych Swiat - pelnych milosci i spokoju!!!!!
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ cudne zdjęcia !!!
    Pogodnych i spokojnych Świąt Wielkanocnych,
    Zdrowia, radości
    I wiosennego nastroju.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz