Krótko o wrzosie czyli ostatni dzień wakacji

Tak, tak - ostatni dzień wakacji
na Bawarii wypada właśnie dziś!
Jutro pierwszy dzień w niemieckim gimnazjum
w Garmisch-Partenkirchen,
klasa 10-ta :-)
Trzymajcie kciuki!
Ten wrzesień jest więc dla nas całkiem inny od poprzednich.
1 września oznaczał dla mnie rozpoczęcie kolejnego roku pracy,
tym razem, można powiedzieć, mój urlop znacznie się przedłuża:-)



Co roku ten sam dylemat - jaki kolor wrzosu wybrać?
No i oczywiście zawsze pada na biały:-)


Tabliczka kupiona u Gosi z Homefocuss tu.
Pomalowałam ją oczywiście farbą tablicową :-)
Kreda w kredce to super wynalazek, szczególnie przy takich małych powierzchniach.


 Poniżej strażnicy wrzosu :-)


 *


Miłego wieczorku :-)
Do usłyszenia!!!
XOXO

Komentarze

  1. Świetna tabliczka i ten wrzos.Bajecznie u Ciebie.Trzymam mocno kciuki i pozdrawiam:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. strażnicy piękni, te ich nóżki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczni strażnicy:) I wrzos piękny- sama nie potrafiłam poprzestać tylko na białym:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne wrzosy i przesłodkie ptaszki:) U mnie tez zagościły wrzosy ale w bardziej kolorowym wydaniu:)
    Pozdrawiam cieplutko:) i trzymam kciuki za udany start w gimnazjum !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ptaszyny, wrzos i tabliczka urzekająca:)))
    ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  6. trzymam kciuki za życie na nowym lądzie:-))) i dziękuję...wiesz za co:-)))Gosia z homefocuss

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam wrzosy... choć kojarza sie z jesienią poprostu uważam, że są przepiękne... A TWoje Madziu bajkowe... I strażnicy super;-) Tabliczka bardzo Mi sie podoba. Wygląda u Ciebie ślicznie.... I powodzenia w nowym roku szkolnym... Samych sukcesów;-)
    Pozdrawiam Cię kochana cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę Madziu że świetnie sobie radzisz w nowym miejscu! Ja też uwielbiam wrzosy ale jeszcze ich nie mam. Pełno za to u nas astrów ... w tym roku jest ich więcej bo mama więcej posadziła więc jest co zrywać. Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia w takim razie. A Ty Madziu, skoro wakacje Ci się przedłużają, będziesz miała więcej czasu na blogowanie i pewnie zasypiesz nas jakimiś fantastycznymi DIY :)) Czekam z niecierpliwością!

    OdpowiedzUsuń
  10. tabliczka czad!!!a skąd masz kredę w ołówku???ja byłam pewna, że to zwykła kredka....u Ciebie zawsze inspiracje prekursorko:)p.s. u mnie na razie fioletowy wrzosik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzymam kciuki,oczywiście:)wrzos najbardziej lubię biały,ale i tak kupuję wszystkie kolory,bo nie mogę się oprzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam wrzos, Twój jest przepiękny!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ladna i nieprzesadzona dekoracja :O) polecam sklep Xenos
    Jugendstraße 4
    81667 München
    duzo fajnych pierdolek :O)
    buziaki
    ania

    OdpowiedzUsuń
  14. ale super to wymysiłaś i swietni straznicy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wrzosiec jest taki piekny! Juz caly balkon nim usialam, robi niesamowite wrażenie w ta pluchę, poniewaz jest purpurowy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Trzymam kciuki, a wrzos cudny uwielbiam. U mnie w tym roku zagościł w kolorze białym i fioletowym, wrzos jesienią zawsze dobrze mnie nastraja. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj w takim przypadku stres nieunikniony:) Powodzenia i głowa do góry!
    Wrzos śliczny, ja też dzisiaj postawiłam biały wrzos tylko myślę, że w domu to mi za długo chyba nie postoi...na balkonie rosną pięknie...

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam wrzosy;)
    cudne fotki!
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe jak pociecha odnajdzie się w nowej rzeczywistości?
    Pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  20. Powodzenia i głowa do góry, wrzosy są jednak śliczne pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej, wygrałas candy, tabliczkę metalowa, zajrzyj tam ....

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię wrzosy mimo że zwiastują jesień. U mnie królują te różowe. POzdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Kocham wrzosy, jesienia ozdabiam nimi parapety, milego weekendu! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Witaj.
    Śliczny wrzosik i skrzyneczka i tabliczka i ptaszyny, czyli wszystko śliczne u Ciebie ;))
    Dziękuję za odwiedzinki
    i pozdrawiam z Głogowa, który od kilku lat przechodzi metamorfozę Starego Miasta.
    Jest coraz piękniej...

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej :)

    Ostatnio łazikuję po blogach i właśnie wpadłam do Ciebie. Dziś akurat wykorzystałam przepis na farbę tablicową i informacja u Ciebie o kredce tablicowej to niesamowity zbieg okoliczności :) Już mam w planach zakup :D

    Pozdrawiam
    Violetta

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz