Keep it vintage czyli metamorfoza wieszaka

Witajcie!

Pamiętacie może moje wakacyjne znaleziska?
Buteleczki, lampę i TEN oto wieszaczek?
Doczekał się w końcu metamorfozy :-)
Odkręciłam uchwyty,
wyczyściłam i pomalowałam czarną matową 
farbą w sprayu'u.
Drewno było troszkę podniszczone
i nie miałam za bardzo pomysłu (ani ochoty)
na szlifowanie, malowanie i przecieranie
więc po prostu obijam je tildową tkaninką.
Teraz wygląda tak:


Wieszak zawisnął w sypialni
(niestety sypialnia nie nadaje się jeszcze do pokazania w całości),
tym samym pojawił się w niej kolor!!!


Jak widać wieszak doskonale nadaje się na akcesoria
pierwszej potrzeby:-)
Naszyjniki, wisiorki, szale, torebki...


.... i inne pierdółki :-)


*



Miłego weekendu Wam życzę!!!
Miejmy nadzieję, że z odrobiną chociaż słoneczka:-)
(u nas właśnie przestało padać lać!)
XOXO

Komentarze

  1. Śliczna tkanina i efekt końcowy super!Asia S

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny!!! Jak ja kocham takie gadżeciki:)
    buzi buzi

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny efekt!czyżby nowy kolor miał zakrólować w sypialni????czekam z niecierpliwością!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wieszaczek cudo. Wspaniały pomysł z tym materiałem:) Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale fajnie wyszło :) i jakie masz urocze pierdółki :)))) sciskam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ mi się podoba ten wieszaczek!!!! Mój leży w kacie i czeka na wenę...
    Pięknie Madziu...pozwolisz, że sobie jeszcze popatrzę???

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny Ci wyszedł! I jakie pierdółki masz cudne :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. no świetny jest!fantastyczna biżu!;)
    buziak

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie wygląda,i te dodatki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Brawo efekt rewelacyjny i taki optymistyczny:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę super wyszedł Ci ten wieszak!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie!!! Bardzo bardzo stylowo! I vintage oczywiście :-) Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  13. piekny!Musze i ja sobie sprawić wieszaczek taki...Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. 10/10 :O) bardzo udana metamorfoza
    pozdrawiam cieplutko
    ania

    OdpowiedzUsuń
  15. Zabrałabym Ci ten wieszak - wiesz!!!!???? W ciąż się go nie dorobiłam a na moim korytarzu ten pasowałaby idealnie, no cudowny jest!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. fajowy i do tego fajne stylizacje wybrałaś do zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  17. Pamiętam go , a teraz rewelacja! papa!

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz pomysły , godne naśladowania [ odgapię ] mogę pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana jestes wspaniała... Wygląda rewelacyjnie... I ten domek śliczny.
    Ściskam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  20. jestem z rewizytą:) gustownie BRAWO !!!p.s. chusta znajoma :) pozdr magda

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastyczny efekt!!!Bardzo podoba mi się ten odcień,ostatnio "chodzi"za mną właśnie ten kolor:)Masz świetne pomysły!!!Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna metamorfoza! A mój taki sam wieszak wisi sobie w komórce i czeka...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Wieszaczek jest po prostu CUDNY!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz