To już jest koniec!!!

Koniec mojej cudownej kolekcji papierów Tildy :-(
Kupiłam je ponad rok temu na aukcji internetowej
i zapłaciłam grosze,
zupełnie nie mając świadomości ile kosztuje taki zestaw.
Teraz już niestety wiem....
*
Na początku tylko cieszyły oko,
żal było ciąć i wyklejać :-)
Resztkami, które zostały
ozdobiłam notesy.
Wyszło coś na kształt patchworku :-)




Jako zakładki posłużyły chwosty zrobione z muliny i koralików. 



A może Wy macie namiary na miejsce, gdzie można kupić niedrogo papiery Tildy?
 


Miłego dnia!!!
XOXO

Komentarze

  1. Mam pudełko ze skarbami w którym sa też papiery tildy. Zakupione na lepsze czasy tzn. Jak znajdę chwilę żeby spróbować scrapbookingu. Ja kupuję produkty tildy w slepie www.pretty-home.pl ale ceny sa normalne. Czasami maja promocję 10%. Polecam

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja Kochana! Jak tylko znajdziesz takie miejsce to ja też tam dotrę z całą pewnością! Te papiery są przecudowne! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak to jest, że co dobre szybko sie kończy hihi :)
    Bardzo ładnie wyszły te notesiki, ale niestety ja z papierami nie pomoge, bo nie uzywam, czasami coś zakupię, ale i tak leży i sie kurzy hihi ;)
    buźka !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale przepiękne te papiery:) Bardzo ładne:) Zauroczona jestem;) Fajne te notesy:) Mogą fajnie ozdobić kuchenne półeczki na przepisy:) I kochana podpowiedziałaś mi fajny pomysł ,żeby zrobić sobie nowe przepiśniki:) Pozdrawiam Cie pięknie

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko co dobre szybko sie konczy...ale papiery faktycznie wspaniale, na pewno ci widac zrobilas z nich wspanialy uzytek;) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne te papiery,sama chętnie bym takie zakupiła,więc jeśli znalazłabyś je gdzieś to daj znać,chętnie również bym je zakupiła.A zeszyty cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ha! Ja mam tak samo z tkaninami, 10 razy pomyślę zanim potnę bo tak mi szkoda :D
    A notesy piękne CI wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudne, ale niestety nie wiem :O(

    OdpowiedzUsuń
  9. Papiery piękne, szczególnie ten błękitny w róże :)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne te papiery, ja bym takie materiały chciała bardzo bardzo ;)
    Miłego wieczorku!

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety nic nie wiem o papierach bo nigdy tego nie robiłam. Za to jestem wiernym podgladaczem takich wyrobów i strasznie mi się podabają. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie piękne były te wzory i świetne notesy. Niestety nie poradzę, gdzie szukać papierów, bo te wzory znam tylko z książek Tone Finnanger. Pozdrowienia od koleżanki po fachu

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie ubrany notes w papierek Tildy i pomysłowa zakładka :)
    Dziękuję, że do mnie zajrzałaś :) Odpowiadając na Twoje pytanie muszę zaznaczyć, że nie pochodzę z Głogowa, ani z jego okolic. Mieszkam tu od 8 lat. Przyjechałam ze Szczecina za miłością mojego życia i tak już zostało. A mieszkam w Rzeczycy. A jeśli mogę zapytać ... co Ciebie do Głogowa przyciągnęło?
    Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  14. Cześć Agnieszko papierków Tildy nie mam ale mam ogromną przyjemność zaproponować Ci mnóstwo pięknych rzeczy ze Skandynawii...skoro zaczęła się wiosna i prace ogrodowe to zapraszam Cię serdecznie na zakupy do mojego nowo otwartego sklepu http://redecor.pl/ gdzie znajdziesz mnóstwo pięknych dodatków do kuchni i ogrodu. Wszystko od topowych skandynawskich projektantów.Pozdrawiam serdecznie Gosia z homefocuss

    OdpowiedzUsuń
  15. Te notesy, to kwintesencja wiosny:) Cudowne pastele, piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Patchworkowe notesy prześliczne, a o zakup najlepiej zapytać dziewczyn co w ty "siedzą"np Zielona Krówka,Zuziuchna,Hania 739, one muszą gdzieś kupować może podpowiedzą pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne notesiki, niestety też kupowałam drogie, czasami ktoś na allegro wystawia licytacje pozbywa się swoich papierów, ale to chyba takie perełki są.

    OdpowiedzUsuń
  18. Tanie tildowe papiery czy tkaniny to faktycznie raczej mało realne. Swoje ostanie ślicznie wykorzystałaś.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zawsze żal kiedy kończy się coś pięknego, jednak ile pięknych przedmiotów powstało :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz