Tekstylni

Witajcie :-)

Jak wiecie stempli  wszelkiej maści u mnie nigdy dość.
Jakiś czas temu zrobiłam swoje pierwsze stemplowane tasiemki
i uznałam, że są całkiem ok:-)
Teraz, jako że jestem na etapie tagów,
postanowiłam połączyć papier z materiałem i stemplowaniem.
Wyszły z tego takie tekstylne tagi:




Tym razem nie barwiłam materiału, wystrzępiłam tylko brzegi.




Użyłam "świeżych" stempelków :-)




I jak Wam się podoba? Może być?



Pozdrawiam Was gorąco!!!
Dzięki za pomoc w poszukiwaniu Tidowych papierów:-)
XOXO

Komentarze

  1. przepiekne :-D pozdrawiam serdecznie :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny efekt , bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Są piękne! A masz już pomysły jak je wykorzystać?

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj kochana:) Wyszły super:) Bardzo mi się podobają:) Pozdrawiam bardzo ciepło i słonecznie:):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne stempelki, te korony super wyszły, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się bardzo. Jeśli mogę to składam zapotrzebowanie na zakładkę do książki i oczywiście zapłacę. Skontaktujmy sie kochana

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodkie! Korona i klucz - absolutne hity!

    OdpowiedzUsuń
  8. Love the tags. They are so pretty.
    Hugs

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podobają! A stemple to masz boskie :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastycznie wyglądają:)Podobają mi się bardzo:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniale sie prezentują...stempelkowe motylki obłędne;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. Madziu bardzo dziękuję za te miłe słowa, jestem naprawdę szczęśliwa i mam nadzieję , że uda mi się uszczęśliwić Was.nigdy nie miałam tyle pięknych rzeczy i to w takich ilościach w domu:-)przeglądam każdą rzecz i jestem mile zaskoczona jakością . Na żywo wszystko wygląda dużo lepiej niż na zdjęciach. A co Ci wpadło w oko? nad czym się zastanawiasz? Gosia z homefocuss

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale podziwiam tak zdolnych ludzi, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj podoba się i to bardzoooo :)
    Pozwolisz, że się rozgoszczę :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. no jasne ze moze byc, i to bardzo!! ciesze sie ze Twoja wena tworcza nie wygasa!! sciskam z czasobrakiem olbrzymim!! aha, za kciuki turniejowe dziekuje, przeszlam do drugiej tury konkursu :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo, bardzo ładne i pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pewnie, że mogą być :) Świetne!

    OdpowiedzUsuń
  18. stemple świetne - całość wyszła rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz