Saw it & done it!

Pierwszy raz zobaczyłam taki słoik-igielnik
oczywiście na Pinterest.
Pomyślałam sobie: super efekt, proste w wykonaniu!
Troszke sie jednak myliłam :-)

*

Po pierwsze primo - typowe "mason jars",
czyli słoiczki z "dziurawym" wieczkiem są
na naszym biednym padole nie do zdobycia
(albo ja nie umiem szukać).
Po drugie primo - wypchanie i potem upchanie w wieczko
poduszeczki na szpilki,
tak żeby to miało jakiś wygląd
i trzmało się w miarę solidnie
nie było takie proste.


"Złote" wieczko przetarłam papierem ściernym,
żeby wyglądało na starsze niż jest ( a i tak jest stare ).
Potem wycięłam środek zozstawiając właściwie tylko gwint.
W tym miejscu umieściłam poduszkę na szpilki,
którą od spodu podkleiłam tekturką.
 

Do środka zmieściły się "amerykańskie" klamerki bieliźniane,
które idealnie nadają się na tasiemki.


Przy okazji pokazuję Wam jeszcze domek, który zrobiłam rok temu
i zupełnie o nim zapomniałam.
Kosztował 3 złote (w sklepie wiadomo jakim).
Pomalowałam go na biało,
wykleiłam papierami Tildowymi
i też się świetnie nadaje do przechowywania tasiemek :-)


A te bobinki wystarczy wydrukować na sztywnym papierze.
Znajdziecie takich mnóstwo w sieci - gotowych do druku :-)

No, to tyle na dziś :-)
Trochę długawy wyszedł ten post,
mam nadzieję, że Was nie zanudziłam :-)
XOXO

Komentarze

  1. jaki tam długawy- mogłabym patrzeć i patrzeć bez końca:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny:) Super pomysł;) I jaki porządeczek;) Cudnie;)
    Mogę tu zaglądać sto razy na dzień i jeszcze mi się nie nudzi;)
    Pozdrawiam i uściski

    OdpowiedzUsuń
  3. Mógłby być dłuższy, bo ja się nie nudziłam, a gapiłam na Twoje pomysły. Igielnik świetny, ale ten domek jest cudny.
    Buziaki
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się taki domek na szpulki, szukam takiego...

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne, na pewno odgapię, bo u mnie bałagan...Ordnung muss sein! - ja tu widzę jakieś po-niemieckie zamiłowanie do porządku kochana;)genius as always:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Porządek w klimacie retro. To jest to co lubię. Bardzo mi się podoba.:)
    Pozdrawiam
    Anka

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekny sloik! Szpulki i nici e jednym :) uwielbiam pinterest za te kopalnie inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już kiedyś widziałam taki igielnik, urzeka swoim wyglądem.Tylko to wieczko jest dla mnie zaporowe ...:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł, szkoda że ja nie szyjąca jestem a skręcajaca hehe ;)
    A domek marzenie ;)
    Bużka !

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie, to mogą być jeszcze dłuższe te Twoje super posty:)))))słoik extraklasa:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne!!!! Szpileczki będą miały mięciutko i pięknie ;) A domek bardzo ale to bardzo uroczy!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dałaś radę, jak zawsze;)) wszedł super...bardziej mi się podoba od tradycyjnej poduszeczki-igielnika;))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. Malowniczo wyglądają Twoje szpilki , ja mam zwykłe :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Te słoiczki z dziurawym wieczkiem były też przedmiotem i moich poszukiwań. Niestety nie udało mi się niczego osiągnąć. To skandynawski wynalazek, u nas niedostępny. Ja porzuciłam myśl o takim igielniku ale Ty problem rozwiązałaś rewelacyjnie. Domek na przydasie śliczny i bobinki z tasiemkami też.
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Faktycznie nie widziałam u nas tak fikuśnego słoika!Praca wyszła Ci idealnie!
    W srodku też uroczo-kolorowo!
    Bobinki są baaardzo przydatne,pomysłowo je ozdobiłaś.Ale swoją drogą,jakie Ty masz tasiemkiiiiii!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. słoik na igły świetny, bobinki urocze :) i pomysłowe. klamerki na koronki - mam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Słoiczek z poduszeczką na igły jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz