Memo board

Dłuuuuga przerwa niechcący mi wyszła:-) No ale nie od dziś wiadomo,
że wszystko o mnie można powiedzieć ale nie to, że jestem konsekwentna i pilna:-)
Chociaż może nie jest tak źle, bo pracę domową odrobiłam, a czy na piątkę? Hmmmm....
Jak zwykle z moimi pomysłami bywa, kiszą się one bardzo długo najpierw w mojej głowie,
potem w szufladzie gdzie gromadzę potrzebne materiały, które to nabieraja tam mocy prawnej:-)

A ponieważ oprócz konsekwencji i pilności brakuje mi jeszcze dobrej pamięci,
dla ułatwienia sobie życia wyprodukowałam tablicę na notatki, czyli MEMO BOARD.
Użyłam do tego celu kawałka starego styropianu, starej tablicy korkowej, 10 m tasiemki,
materiał przypominający zamsz (bardzo fajny bo fabrycznie podszyty ocieplaczem)
i gwoździe tapicerskie.
Wszystko mocowałam za pomocą taśmy dwustronnej, tasiemki są przymocowane za pomocą gwoździ
tapicerskich, które są dłuższe niż zwykłe pinezki, więc lepiej się nadają.








Komentarze

  1. Świetne, świetne, świetne.....doczekałam się:) buziaki!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz