Mały piątek i szybkie DIY

Mały piątek, czyli czwartek :-)
Czwartek oznacza wolne popołudnie, więc to już prawie jak piątek,
a piątek to już prawie jak weekend :-)
Nadąża ktoś za tą logiką?
Do świąt tydzień, kartki nie zrobione, a gdzie jeszcze do wysłania???
Jak zwykle, wszystko miało być zrobione na wczoraj...
No ale jak ktoś przestrzega praw Murphy'ego,
( w tym konkretnym przypadku: "co masz zrobić dziś, zrób pojutrze, będziesz mieć
dwa dni wolnego"), tak to się właśnie kończy.

Jutro umówione jesteśmy z Martusią na produkcję kartek świątecznych,
a w ramach rozgrzewki zrobiłam taką oto banalną girlandę wielkanocną:


Girlanda powstała zgodnie z filozofią: "jeśli można zrobić coś szybko i łatwo to po co kombinować?"
Kilka kartek ze starej książki lub gazety, kolorowy papier i sznureczek wystarczą, żeby w 5 minut
powstała girlanda z proporczyków i jajek 3D :-)






Życzę Wam miłego Małego Piątku i jak najmniej paniki przed świętami :-)
(ja też jeszcze nie umyłam okien)
XOXO

Komentarze

  1. świetna szybka dekoracja świateczna
    miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Girlanda jest śliczna i słodka:) Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię wszelakie proste rzeczy:) Wyszła ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czym prostsze tym fajniejsze, muszę zrobić taką girlandę z moją córcią. A u mnie jeszcze też okna nie pomyte, kartki nie zrobione itd na razie siedzę w remoncie-budowie pracowni więc muszę się jakoś streścić z przygotowaniami, kartkami itd, bo czasu coraz mniej. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. super girlanda :) chętnie bym taką przygarnęła ;) a ja jestem daleko w lesie z przygotowaniami :)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Girlanda świetna i pomysł wart realizacji:) tylko że zamiast książki wykorzystam stare nuty.
    Dziękuje za DIY i pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja już widziałam;D jest wspaniała;))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorek delikatny, wiosenny ale nie nachalny, fajny pomysł :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne, jedyne co to sier obawiam, że mój kot za punkt honoru postawiłby sobie dotarcie do nich, skubaniec wysoko skacze. Ale super wyglądałyby nad moim łóżkiem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie niby proste a zarazem zmyślne dekoracje ! Będę zgapiać :P

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie
    Munia

    OdpowiedzUsuń
  11. ojej, nie wiem, jak to się stało, że przegapiłam Twojego posta?????? tłumaczę to tylko permanentnym brakiem czasu:( girlanda cuuuuudo!

    OdpowiedzUsuń
  12. widzę nozyczki caly czas w ruchu :) sliczny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny pomysł...niby nic takiego a jak cieszy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejjjj! Jaka cudna girlanda! W życiu bym na to nie wpadła, piękne! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz