W zimowej odsłonie: poduszki

Witajcie!

Dziekuję Wam bardzo za tyle  miłych komentarzy pod ostatnim postem!!!
W zawiązku z tym, tak na szybko, dzis mały dopisek :-)
Do "kompletu" uszyłam trzy zimowe poszewki.
Gama kolorystyczna wciąż ta sama, czyli beże, do tego każda dostała inną tasiemkę.
Motywy typowo ziomowe (może i nawet jeszcze świąteczne), bo zima przecież dopiero
się rozkręca :-).
Jelonek wykonany sprawdzoną juz metodą transferu (tak jak na tych poszewkach KLIK),
gwiazdka i skrzydła namalowane farbą do tkanin.

Miłego dnia i do usłyszenia!!!!





 

Komentarze

  1. Śliczne, każdy detal mi się podoba, guziczki i ta tasiemka:). Poduszki w tej tonacji są super!,
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Boskie aż słów mi brak!!!! Aż mnie natchnęłaś kochana!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności:) Jak pięknie się wszystko ze sobą komponuje. Jelonkowa poduszka mnie po prostu oczarowała:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne poduszeczki, każda jedna i wszystkie razem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne:) i jakie pomysłowe:)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne! detale robią poduszki , mniam:))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mogę się napatrzeć tak pięknie u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacja, no to teraz masz super komplet. Super pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie dość że piękne, to jeszcze tak je pokazujesz, że słów brak aby chwalić...

    OdpowiedzUsuń
  10. O RANY Magdo cuda , ta z gwiazdą kocham , te dwie pozostałe cuda , przejrzałam twojego bloga , cudne wstążeczki , smakowite muffiny i piekne fotki ściskam :* ps: wcześniej nie wiem dlaczego nie wyświetlało mi że masz bloga , jak klikałam na twój profil , dlatego dopiero dziś zajrzałam bo na poczcie miałam twój komentarz i stamtąd udało mi się wejść do ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
  11. dodałam się do obserwujących jestem twoją 70 , to jak szczęśliwa siódemka prawie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam zastosowania takich naturalnych tkanin. O każdej porze roku można je świetnie wykorzystać, wystarczy dobrać odpowiednie dodatki. Poduszki pięknie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne poduchy, szyj i pokazuj!!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz