Pierwsza świeczka....

..... adwentowa już zapłonęła!
Jak widać moja dekoracja adwentowa wyszła prosto i skromnie, ale tak już mam, że wolę mniej niż za dużo:-) Tak więc do foremek łożyłam troche suszonego mchu, małe perełki, małe swieczuszki i medaliony z numerkami, które ostatnio produkuję w ilościach hurtowych :-)
A skoro juz zaczęłam robić dekorację to przy okazji przybrałam drzewko otulone, które pokazywałam TUTAJ, w lampeczki, które to są do podejrzenia TUTAJ i prawdziwe "jingle bells" :-)
A w tak zwanym międzyczasie upiekłam tartę z serkiem mascarpone i gruszką macerowaną w syropie waniliowym. Pycha!
Miłego niedzielnego wieczoru w blasku świec Wam życzę:-)











Komentarze

  1. Jak ślicznie i klimatycznie!
    Zapraszam do siebie na Candy =)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. urzekły mnie Twoje medaliony- zdradzisz sekret produkcji?
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Może skromnie...ale pieknie i delikatnie;)
    Bardzo mi sie podoba;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysłowo :)
    Bardzo ładny :)
    Zapraszam jutro do mnie również premiera wieńca :)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Piękna dekoracja adwentowa, te zawieszki na świeczkach są urzekające!
    Ściskam mocno:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak już świątecznie u Ciebie:), miło i przytulnie. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczne zawieszki! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudnie to wygląda!!!
    Muszę się przyznać, dziś poczułam aurę Świąt, zaczęłam dekorować dom ;) hurra!!!
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie i czuć już klimat:) p.s. Proszę prześlij mi swój adres do podaj dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Your advent is so pretty...I love lighting the candles. Happy day to you my friend...can't wait to see more of your Christmas home.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna dekoracja prosta i skromna i ma wiele uroku.A i fajne są te zawieszki.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  12. cudownie - jak zawsze :) gwiazda piękna

    OdpowiedzUsuń
  13. i pięknie i smacznie czegóż chcieć więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczne zdjęcia!!!
    Pięne dekoracje:)
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  15. Magda- zachwyciłam się Twoimi dekoracjami.Nie wiem dlaczego, ale nigdy nie robiłam świeczek adwentowych.... Po obejrzeniu Twoich chyba spróbuję i coś stworzę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pieknie! Też wole mniej niz więcej... :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie cudne cyferki!Muszę kiedyś zrobić podobne:)Bardzo ciekawa dekoracja,a ciasto pysznie wygląda.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. piekne swiece adwentowe, atmosfera u Ciebie lagodzaca nastroje, wnoszaca spokoj i ukojenie
    slicznie.....

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz