W barwach narodowych...

...czyli biało-czerwone muffinki. Biała czekolada i czerwona żurawina - patriotycznie:-)
Białą czekoladę siekamy na kawałeczki, niekoniecznie małe. Najlepiej smakuje jeśli kawałki czekolady nie do końca się rozpuszczą. Żurawina oczywiście suszona. Wszystko razem daje bardzo fajny kontrast.
Uwaga! Dobre!




Składniki:

  • 250 g mąki, przesianej
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • 100 g cukru (można mniej, w końcu czekolada jest słodka)
  • 85 g masła, rozpuszczonego, przestudzonego
  • 200 ml mleka
  • 2 jajka
  • 2/3 szkl żurawiny (suszonej)
  • 150 g białej czekolady, posiekanej na kawałeczki
Tak jak zwykle: składniki suche mieszamy. W osobnej misce łączymy składniki mokre. Dodajemy do nich składniki suche, mieszamy łyżką lub trzepaczką, dodajemy czekoladę, żurawinę, mieszamy.
Pieczemy w 180 st C przez 15-20 min.

Enjoy!!

Komentarze

  1. Today is my baking day..and these look amazing...such pretty photos. Muffins make me so happy. Have a great day! Thanks for visiting me the other day.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sehr lecker sieht das aus!

    Eine schöne neue Woche,
    alles liebe
    Yvonne

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają bardzo smakowicie. Może spróbuję przepisu, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Znalazłam w szafce żurawinę, może i ja takie zrobię. Chciałam przy okazji zapytać o "Liebster Blog", nie wiem, o co w tej nagrodzie chodzi, jestem w tym nowa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajne! takich nie znałam, a muffiny uwielbiam.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz